اقتصادی

تبلیغات در اینستاگرام بهتر است یا پنل خدمات اینستاگرام

به گزارش آپارات نیوز، تبلیغات در اینستاگرام در حال حاضر حتی بیشتر از شام برای کسب و کارها اهمیت دارد. اما چگونه خب راستش اینفلوئنسر مارکتینگ. روشی کلی که در ادامه بیشتر با آن آشنا می شویم و برای شما توضیح می دهیم.

امروزه شبکه های اجتماعی به بخشی مهم و جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده اند. در واقع، اگر ترجیح می دهید در یک بازار بزرگ باشید، چیزی شبیه به دنیای واقعی برای فروش محصولات بیشتر یا کسب درآمد است. اینستاگرام قطعا این قابلیت را به شما می دهد. اول اینکه فراموش نکنید که شبکه های اجتماعی فرمول های خاصی برای استفاده و کسب ثروت دارند و نمی توانید به راحتی آن را با یک صفحه معمولی معامله کنید. اما مهمترین چیز این است که اکنون بسیار راحت تر از سال های قبل است.

تبلیغات در اینستاگرام یک راه حل دائمی برای کسانی است که می خواهند سریع از صفحه خود پولدار شوند. به این ترتیب، مانند هر کسب و کار دیگری، صفحه شما باید توسط افراد دیگر و مشهورترین اینفلوئنسرها تبلیغ و به اشتراک گذاشته شود. شرکت ها بسته های متفاوتی را برای تبلیغات در اینستاگرام در نظر می گیرند. به عنوان مثال ، می توانید این کار را به طور گسترده در صفحات افراد مشهور ، وبلاگ نویسان و افراد مشهور انجام دهید. اما آیا کار خواهد کرد؟

تبلیغات با بازدهی بالا در اینستاگرام

به طور کلی ، کلمه لاتین influencer به افرادی اطلاق می شود که بر طیف گسترده ای از جامعه تأثیر می گذارند. باید در مورد آنها به دلیل بخش سبک زندگی و وابستگی آنها به شبکه های اجتماعی بگوییم. تبلیغات در اینستاگرام در صفحه آنها تا 99 درصد موثر خواهد بود. بگذارید با یک مثال توضیح دهم. مثلا قرار است گوشی هوشمند بخریم. بدون شک زمانی که افراد مشهور امروزی توسط میلیون ها نفر در اینستاگرام دنبال می شوند، مورد توجه است.

بنابراین تبلیغات در اینستاگرام در صفحات و استوری های آنها می تواند جذاب باشد. بنابراین وقتی برای خرید یک محصول می روم ، توجه من به صفحه این افراد جلب می شود. آنها می توانند رفتار و تصمیمات مشتریان را به خوبی تحت تاثیر قرار دهند. تا جایی که شرکت های بزرگ خارج از کشور ابتدا دستگاه ها، خدمات و لوازم خود را به اینفلوئنسرها عرضه می کنند. ترغیب مردم به خرید کالا به صورت غیر مستقیم.

تبلیغ در اینستاگرام بهتر است یا در پنل سرویس اینستاگرام

چند سالی است که تبلیغات در اینستاگرام با سرمایه گذاری روی افراد تاثیرگذار انجام می شود. به عنوان مثال چندی پیش یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند در ایران دست به اقدام جالبی زد. این شرکت تلفن همراه خود را در اختیار اینفلوئنسرها قرار داد و همین موضوع باعث جذب ایرانیان به سمت محصولات این شرکت شد. در واقع، تبلیغات در اینستاگرام به راحتی مخاطب را متقاعد می کند که حداقل با تبلیغ یک سبک رفتاری و همچنین ذکر محصول شما در وبلاگ یا وبلاگ روزانه، حداقل به صفحه اینستاگرام شما نگاه کند.

امکان استفاده از تبلیغات در اینستاگرام برای تمامی مشاغل اینترنتی وجود دارد. مهم نیست که شما یک فروشگاه آنلاین هستید یا فقط صاحب صفحه اینستاگرام هستید. هیچ محدودیتی برای تبلیغات در اینستاگرام از این طریق وجود ندارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که شماره تماس ، پیوند پشتیبانی یا ایده شبکه اجتماعی و پیوند سایت را در صفحه خود قرار دهید. البته اینفلوئنسر مارکتینگ در طول سال ها به اشکال مختلف ظاهر شده است. همچنین می توانید از پست ها، داستان ها، IGTV و حتی پست های ویدئویی استفاده کنید.

کارایی تبلیغات در اینستاگرام

موضوع بعدی مقایسه این روش تبلیغاتی با افزایش فالوور از طریق پنل اینستاگرام است. به طور کلی، شما دو راه برای افزایش فالوور دارید. در یکی از آنها به اینفلوئنسرها پرداخت می کنید و آنها پست ها و داستان هایی درباره صفحه یا خدمات و کسب و کار شما منتشر می کنند. از سوی دیگر، گاهی اوقات نیز روشی اصولی اما موثر است که بتوانید از طریق کنترل پنل اینستاگرام، فالوورهای 100% واقعی را خریداری کنید. یعنی می توانید از صفحه افراد تاثیرگذار مخاطب را به سمت کسب و کار خود جذب کنید. آیا باید حداقل تعداد فالوورهای مناسبی داشته باشید؟ هرگز این کار را با 200 یا 700 دنبال کننده انجام ندهید ، که معمولاً جواب نمی دهد. اینفلوئنسر زمانی که کمترین تعداد بازدید کننده یا دنبال کننده را داشته باشید می تواند به شما کمک کند.

تبلیغات در اینستاگرام بهتر است یا پنل سرویس اینستاگرام

پنل خدمات اینستاگرام سیستمی برای تزریق فالوور، لایک، کامنت و بازدید به صفحه شماست. اینجوری هم نمونه ایرانی هست و هم فقط یه سری فروشگاه ها نمونه اسپم میدن. این بدان معناست که فالوورهای شما ایرانی نیستند، به پست های شما پاسخی نمی دهند، کامنت نمی گذارند یا پس از مدتی توسط اینستاگرام به عنوان اسپم حذف می شوند. در نتیجه پنل سرویس اینستاگرام را از جایی خریداری نکنید. برای این کار بهتر است پنل 100% فالوور ایرانی واقعی را انتخاب کنید تا پس از مدتی با سقوط مواجه نشوید.

پس از آن، پنل فالوور به صورت خودکار در هر زمان بدون بلاک شدن توسط اینستاگرام و بدون سقوط، فالوورهای شما را افزایش می دهد. حتی اگر کارتان تمام شده باشد، می توانید از این راه درآمد کسب کنید. این بدان معناست که یک وب سایت راه اندازی کنید و آن را به مشتریانی که نیاز به دنبال کننده دارند بفروشید.

در این بین ، به خاطر داشته باشید که نباید تعداد زیادی دنبال کننده را به یکباره به صفحه خود اضافه کنید. در واقع کنترل پنل اینستاگرام پکیج هایی را ارائه می دهد که می توانید بسته به نیازتان مثلا در بازه های زمانی مختلف، فالوورهایی را در صفحه قرار دهید.

در نگاه اول، مشتری صفحه شما را با رقبا مقایسه می کند. مطمئنا اگر فالوورهای شما کم باشد جذب نمی شوند و به شما اعتماد نخواهند کرد. بنابراین ترکیب استفاده از پنل سرویس اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ همیشه می تواند پاسخگو باشد.

پیشنهاد ویژه تبلیغاتی برای مدیران برندها، فروشگاه ها و مشاغل

اینفلوئنسر مارکتینگ روشی موثر است که می توانید حتی هوشمندانه تر از آن استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر صاحب سایت بلیط هواپیما هستید یا خدمات اجاره هتل ارائه می دهید. می توانید از یک فرد تأثیرگذار بخواهید که مستقیماً و عملاً در این زمینه تبلیغ کند. فرض کنید به یکی از هتل هایی که سرویس اینترنت شما رزرو کرده است می روید. ویدیوها و داستان های این سرویس را منتشر کنید. این روش همچنین تجربه را به مشتری منتقل می کند.

و برای مدت طولانی، همه با تجارت شما راحت بودند. برای تبلیغ در اینستاگرام بهتر است از افراد دارای سواد رسانه ای یا تخصص مرتبط با حوزه فعالیت خود استفاده کنید. شما می توانید از خدمات اینفلوئنسر مارکتینگ و تبلیغات در اینستاگرام برای راهنمایی و اطلاع رسانی افراد و اینفلوئنسرهای مرتبط با حوزه کاری خود استفاده کنید. ابتدا یک مرکز خدمات تبلیغاتی در اینستاگرام را بررسی کنید. از او بپرسید که آیا او دیگر در ارتباط نیست.

دکمه بازگشت به بالا