اقتصادی

فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش؛ خرید باصرفه و همواره تخفیف

به گزارش آپارات نیوز، حتماً نام «فروشگاه های تخفیف افق کوروش» را شنیده اید یا تجربه خرید از این فروشگاه های زنجیره ای را داشته اید. افق کوروش در سال 1388 با شعار “همسایه نزدیک” علامت تجاری خود را به ثبت رساند و در سال 1392 اولین فروشگاه خود را در تهران راه اندازی کرد. اما این تعداد از فروشگاه های این برند اکنون به بیش از 3000 شعبه رسیده است و همانطور که از شعار آن مشخص است در 31 استان و 460 شهر به راحتی می توان آن را در هر نقطه از ایران تهیه کرد. دسترسی پیدا کرد. در فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش حجم زیادی از کالاهای تولیدکنندگان مستقیماً از طریق واسطه ها به دست مصرف کنندگان می رسد. از این رو افق کوروش برای حفظ حقوق تولیدکنندگان و مصرف کنندگان تخفیف های دائمی را بر روی محصولات خرده فروشی خود اعمال می کند. این تخفیف ها در کنار حفظ و ارتقای کیفیت، دو عامل کلیدی در استقبال از فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش بود. از طرفی با توجه به حجم بالای فروش محصولات در این فروشگاه ها، امکان دسترسی به کالاهای جدید نیز وجود دارد. شاید جالب باشد بدانید که روزانه بیش از 20 میلیون خرید در فروشگاه های افق کوروش انجام می شود که دستاورد بزرگی است و رضایت تعداد زیادی از مشتریان این فروشگاه ها را تایید می کند.

اولین فروشگاه دارک (همه آنلاین) افق کوروش

شاید شنیده باشید که یکی از شعارهای افق کوروش «آسان بخر» است. یکی از اقدامات ارزشمند فروشگاه های افق کوروش، فراهم آوردن فرصت بیشتر برای خرید راحت تر از این فروشگاه ها و استفاده از کالاهای مورد نیاز در سبد خانوار است. فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش امکان خرید حضوری، تلفنی و سفارش آنلاین را به مشتریان خود ارائه داده اند تا خریداران بتوانند در کمترین زمان و به آسانی به کالاهای خود دسترسی داشته باشند. در واقع خرید مقرون به صرفه با قیمت پایین یکی از دستاوردهای فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش برای مشتریان است. از اردیبهشت ماه سال جاری (1400) به دلیل شیوع ویروس کووید 19 و همه گیری کرونا، خرید اینترنتی به محبوب ترین و البته اجتناب ناپذیرترین روش خرید مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است. شرکت فروشگاه های افق کوروش در راستای ارائه خدمات به مشتریان و حفظ سلامتی آنان، اولین شعبه فروشگاه کاملا آنلاین (دارک استور) را افتتاح کرده است. در این فروشگاه سرعت ارائه خدمات در کنار کیفیت حرف اول را می زند و به همین دلیل مشتریان زیادی این روش را جایگزین خرید شخصی کرده اند. هدف فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش افزایش سفارش به 200 تا 300 هزار سفارش در روز است. با خرید آنلاین و تلفنی، کالا در کمتر از 1 ساعت به دست مشتریان نزدیکترین شعبه می رسد که نشان دهنده احترام به حقوق و رضایت مصرف کننده است. این دقیقا یکی از اهداف اصلی است که این فروشگاه از ابتدا تا کنون دنبال کرده است.

فروشگاه افق کوروش

طراحی مجدد و تغییر لوگوی فروشگاه های افق کوروش

تغییر لوگو یکی از سیاست هایی است که شرکت های بزرگ و موفق دنیا با توجه به شرایط و تغییر و پیشرفت اهداف خود آن را دنبال می کنند. شرکت فروشگاه های افق کوروش به عنوان پیشرو در بازار خرده فروشی و هدایت این بازار، با تکیه بر اصول و ارزش های خود و همچنین تلاش برای دستیابی به اهداف این مجموعه با حضور مستمر و یکپارچه در کشور، تغییرات کوچکی را ایجاد کرده است. در لوگوی این برند اعمال شده است. این لوگو با دو جزء «دایره» و «پیکان» طراحی شده است. افق کوروش در لوگوی جدید خود قصد دارد با ترسیم فلش نشان دهنده رهبری بازار خرده فروشی، این کار را در قالب برنامه های بلندمدت با نگاه به آینده، خرید هوشمندی، شفافیت و توسعه ارزش برای مصرف کنندگان انجام دهد. در لوگوی جدید، این استراتژی ها به هدف نهایی اشاره دارد که با علامت دایره در لوگو مشخص می شود. فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با حضور یکپارچه در ایران و تعامل با مصرف کننده نهایی، امکان خرید هوشمند و کیفیت زندگی بهتر و بالاتر را در ایران نوید می دهد. علاوه بر این، Cyrus Horizon با بهینه سازی زنجیره ارزش، نوید تعامل سودمند و بلندمدت را به مشتریان خود می دهد. Horizon Cyrus این لوگو را بر اساس ارزش و ماموریت های مجموعه خود انتخاب کرد.

به ما اطلاع دهید که چه فکر می کنید

مجتمع خرید افق کوروش با نظارت مستمر بر فعالیت کارکنان و فروشگاه ها سعی در ایجاد و تثبیت رضایت مشتریان دارد و آن را یکی از مهمترین وظایف خود می داند. در این راستا افق کوروش نظرات و انتقادات مصرف کنندگان را با جدیت دنبال می کند. همچنین می توانید هرگونه نظر، پیشنهاد یا انتقاد خود را از طریق تلفن، پیامک و مراجعه به سایت افق کوروش به آدرس okcs.com برای مسئولین ارسال کنید و ما را در رسیدن به هدف جلب رضایت خریداران یاری نمایید.

منبع: سایت مجله کوروش

دکمه بازگشت به بالا