جامعه

کرونا منجر به نارسایی کلیه می‌شود؟

کرونا منجر به نارسایی کلیه می‌شود؟

یک متخصص می گوید: “کورون ویروس تأثیر عمده ای بر کلیه ها نمی گذارد ، اما مواردی از نارسایی کلیه به دلیل کروناویروس دیده شده است که ممکن است به دلیل اختلالات سیستمیک ناشی از سایر قسمت های بدن درگیر در کورو ویروس باشد.” در مجاری ادراری

به گزارش آپارات نیوز دکتر جواد احمدی در مورد تأثیر ویروس کرونا بر کلیه ها گفت: اگرچه کروناویروس تأثیر زیادی در کلیه ها ندارد ، اما در برخی موارد باعث اختلالات الکترولیت می شود ، که این نیز به دلیل بیماری کلیوی و عملکرد سیستمیک است.

وی گفت: “كروناویروس به طور مستقیم بر كلیه ها تأثیر نمی گذارد.” نارسایی کلیه ممکن است به دلیل اختلالات سیستمیک ناشی از قرارگیری سایر قسمتهای بدن از کورو ویروس باشد.

این متخصص کلیه و مجاری ادراری با بیان اینکه بسیاری از بیماران به دلیل ترس از تاج به پزشک مراجعه نمی کنند ، گفت: این افراد به دلیل عدم پیگیری از درمان آنها مشکلی دارند.

احمدی خاطرنشان کرد: بیماران کلیوی ، دیابتی و فشار خون بالا باید از کلیه پروتکل های بهداشتی پیروی کنند تا از بیماری عروق کرونا قلب جلوگیری شود. به کورو ویروس آلوده شوید.

وی تأکید کرد: مهمترین توصیه پزشکی که می تواند به بیماران کلیوی داده شود این است که آنها باید به موقع داروهای خود را مصرف کنند ، زیرا این امر بسیار مهم است. آنها همچنین باید به پزشکان خود مراجعه کنند ، آزمایش شوند و رژیم خود را دنبال کنند تا از پیشرفت بیماری آنها جلوگیری شود.

به گزارش روابط عمومی سیستم 4030 ، متخصص کلیه و مجاری ادراری گفت: بیماران کلیوی نیز مانند سایر بیماران رژیم های متفاوتی دارند. ، متفاوت است. ما یک رژیم غذایی را بر اساس شرایط بیمار و میزان پروتئین دفع شده توسط کلیه ها ، کراتین کلیه ، چربی ، اسید اوریک و غیره تجویز می کنیم.

انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا