کسب و کار برترعمومی

آشنایی با ویلچر پله رو برقی تسمه ای

پله برقی میدان هفت تیر که چند روز بعد از راه اندازی مجدد برقش قطع شد، حوزه ما نیست چون موضوع برق و تعامل منطقه و شرکت تامین برق است. این موتور ها، با استفاده از یک باتری کار می کنند که در نهایت، با کمک این باتری، برق مورد نیاز برای حرکت ویلچر تامین می شود. ویلچر برقی دارای یک موتور الکتریکی می باشد که حرکت ویلچر به واسطه آن امکان پذیر می باشد. این وسیله دارای یک موتور الکتریکی است که با یک باتری کار می کند و برق مورد نیاز خود را تامین کرده و به حرکت در می آید. امین کشاورز قزل قشلاق طراح و سازنده دستگاه حمل بار پله رو گفت: این دستگاه توان حمل محموله های حجیم و سنگین از پله ها را تا وزن ۲۰۰ کیلو گرم دارد و با افزایش توان موتور می توان ظرفیت حمل را هم بالا برد. این دستگاه برای کمک به معلولان و حمل اشیای سنگین در ساختمان های بلند بسیار مفید است. این دستگاه راحتی را برای سالمندان فراهم کرده و دوباره استقلال را در حرکت به آن­ها بازمیگرداند؛ زیرا با استفاده از صندلی پله رو می­توانند بهتنهایی از پله­های ساختمان بالا بروند.

ویلچر پله رو کوشا
ویلچر پله رو کوشا

تمام صندلی های پله رو دارای کنترل دستی هستند. دستگاه ویلچربر کاملا هوشمند و دارای کفی و دسته ها اتوماتیک امکان قراردادن سرویس های دوره ای منظم برای سیستم. دستگاه ویلچربر پله ای به صورتی عمل می کند که به محض فشردن ریموت کنترل ، کفی و دسته ها باز شده و امکان سوار شدن ویلچر را بروی خود مهیا می نماید و بعد از سوار شدن ویلچر ، با فشردن مجدد ریموت کنترل ، صفحه و دسته ها به صورت اتوماتیک به حالت اولیه برگشته و ایمنی لازم را برای حرکت دستگاه مهیا کرده و سپس در جهت مدنظر شروع به حرکت می نماید. این ویلچر ایرانی سعی داشته در تولید خود از نمونه وارداتی آن الگوبرداری و نمونه ایرانی شده آن را تولید نماید. ایران، خود به تنهایی بزرگترین کشور تولید کننده این نوع محصولات با دوام و با کیفیت عالی را با استفاده از دستگاه های پیشرفته الکترونیکی و سیستم هوشمند و ایمن و نیز قطعات به کار رفته در این محصولات و همچنین با استفاده ار نیروه انسانی با تجربه و نیز استفاده از مهندسان و متخصصان کار کشته در این زمینه توانسته مرغوب ترین محصولات را تولید و با قیمت مناسب روانه بازار نماید.

افراد مسنی که در خانه های چند طبقه زندگی می کنند ، مرتباً نگران پله ها هستند. همچنین این روزها که اکثر افراد در خانه­ های آپارتمانی زندگی می­کنند، بالارفتن و پایین آمدن از پله ­ها برای سالمندان به علت بیماری­ها یا ضعف­های عضلانی دشوار است. در واقع برای افراد سالمند و معلول که قادر به بالا و پایین رفتن از پله نیستند بهترین گزینه است. شماری دیگر از وسایل و تجهیزات هم هستند که جزء گروه ویلچرها بهحساب نمیآیند ولی این قابلیت را دارند که فرد معلول و ویلچرش را از راهپلهها بالا و یا پایین ببرند. صندلی پله رو روشی کارآمد برای سالمندانی است که به دلیل نقص حرکتی نمی­توانند از پله­های ساختمان بالا یا پایین بروند. ویلچر پله رو برقی dta یکی از مدل های دوست داشتنی و پر فروش هستند که ساخت کشور چین می باشند و به عنوان یک محصول درجه یک به شمار می روند. هزینه بالابر خانگی بر اساس مدلی که مدنظر متقاضیان نصب این محصول خهستند و حتی ابعادی که برای منازل آن ها مناسب است و… این تیم در مرحله یکهشتم نهایی به مصاف برزیل رفت و با حساب ۳ بر صفر (۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۳) شکست خورد تا بهاینترتیب از صعود به یکچهارم نهایی این رقابتها باز بماند و حذف شود.

این سقوط در ردهبندی جهانی درحالی است که تیم ملی والیبال ایران پس از اتمام مرحله گروهی و شکست مقابل هلند، با ۲۷۳ امتیاز در رده هشتم جهان قرار گرفته بود. حمید درخشان معتقد است کادرفنی تیم ملی باید تقویت شود حمید درخشان میگوید یک بازی ملاک خوبی برای ارزیابی تیم ملی نیست اما باید کسی به کادر فنی تیمملی اضافه شود که توانمند باشد و بار فنی داشته باشد. برای در امان ماندن از این اتفاقات باید بهترین مرکز فروش این محصولات را پیدا کنید. این کار مراقبت از این عزیزان را دوچندان دشوار می­سازد. مراقبت و نگهداری از سالمندان سختی­های خاص خودش را دارد. این دستگاه­ها راهکاری مفید برای حل کردن مسئله رفتوآمد سالمندان در طبقات و جابهجایی ایشان از پله­هاست. یکی از دلایلی که روزهای اول حجم نارضایتی بالا رفت این بود که پله های ناایمن را خاموش کردیم و گفتیم فشار رسانهای و شهری را تحمل می کنیم تا جان مردم به خطر نیافتد. کشاورز افزود: این دستگاه بدون هیچ گونه لیز خوردگی توان چرخش در راه پله ها در محدوده یک تا یک متر و ۲۰ سانت را دارد.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا