پیام تبریک فرمانده انتظامی کردستان به مناسبت یوم الله 22 بهمن 

پیام تبریک فرمانده انتظامی کردستان به مناسبت یوم الله 22 بهمن 

به گزارش خبرگزاری آپارات نیوز از سنندج،علی آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان با ارسال پیامی فرارسیدن یوم الله 22 بهمن را به مردم شریف و شهید پرور کردستان و همکاران خدوم و سخت کوش انتظامی استان تبریک گفت.

در متن پیام سردار ” علی آزادی ” آمده است :

بی‌شک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بستر مناسبی را برای ارائه پیام‌های معنوی انقلاب اسلامی فراهم خواهد ساخت، چرا که مکتب ما مکتبی علوی، فاطمی و حسینی است و این انقلاب با نام کربلای عشق گره‌ خورده است و روح و جان شهیدان ما و حال و هوای انقلاب و دفاع مقدس ایران اسلامی همواره با نام کربلا عجین بوده و قلوب ما نیز همواره به عشق نینوای شهیدان می‌تپد.

یوم الله 22 بهمن سرآغاز انقلابی است که پیام توحید، آزادگی و استقلال رابرای همه ملت‌های مظلوم و ستمدیده به ارمغان آورد، دراین روز، ملت ایران زیر پرچم وحدت و اطاعت از امام خود نشان دادند این انقلاب ریشه در قلب مردم این مرز و بوم دارد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، فرا رسیدن چهل و پنجمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت ایران به ویژه مردم ولایت مدار استان فرهنگی کردستان و همکاران خدوم فراجا، تبریک عرض می‌کنم.

۴۶

دکمه بازگشت به بالا