چرا از نمایندگی دوو در هشتگرد کمک بگیریم؟

یخچال دوو ساخت کجاست؟

یکی از سوالاتی که ذهن خریداران لوازم خانگی را درگیر کرده، این است که محصولات این شرکت از جمله یخچال دوو ساخت کجاست؟

دوو یک برند کره‌ای و لوازم خانگی این شرکت ساخت کشور کره جنوبی است.

یخچال دوو هم اکنون در «گروه انتخاب» در اصفهان تحت لیسانس دوو الکترونیک کره تولید می‌شود.

یخچال فریزر های دوو قبلا از کره وارد می شد.

فعلا هم یخچال های دوو که از طریق مناطق مرزی مانند بانه و گناره وارد میشوند کره ای می باشند.

در قسمت زیر تاریخچه شرکت دوو را مطالعه بفرمایید تا پی به اعتبار این شرکت و تلاش شرکت انتخاب سرویس در خصوص تولید یک محصول با کیفیت ببرید.

شرکت دوو به عنوان یکی از پیشروترین تولیدگنندگان لوازم برقی و خانگی در دنیا به حساب می‌آید و سابقه‌ای 30 ساله دارد.

این شرکت در این مدت محصولاتی همچون یخچال، ماشین لباسشویی، مایکروویو، جارو برقی و لوازم دیگری را به بازار عرضه کرده است.

دوو هم اکنون محصولات خود را به حدود 150 کشور مختلف در سراسر جهان عرضه می‌کند.

شرکت دوو پس از شرکت سامسونگ و ال جی بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی در کره جنوبی می باشد.

در سال 1399 میلادی در پی بحران مالی آسیا شرکت دوو ورشکست شد.

شرکت توسعه سرمایه گذاری انتخاب سرویس ایران این شرکت را به مبلغ 518 میلیون دلار خرید.

ولی به دلیل مشکلات مالی تحریم ها ، شرکت توسعه سرمایه گذاری انتخاب قبول نمود در ازاء دریافت 70 میلیون دلار قرارداد خرید را لغو نماید.

نهایتا این شرکت در سال 2013 میلادی به شرکت کره ای دانگبو به مبلغ 270 میلیون دلار واگذار گردید.

شرکت دوو الکترونیکس تولید کننده انواع یخچال (دوقلو- یخچال فریزر بالا پایین-ساید بای ساید)، ماشین لباسشویی و ظرفشویی ،جاروبرقی،ماکروفر و کولر گازی می باشد..

مطالب بیشتر: نمایندگی دوو در هشتگرد

 چرا از نمایندگی دوو در هشتگرد کمک بگیریم؟

یخچال دوقلوی دوو ساخت کجا است؟

شاید فکر کنید که دوو برندی کره ای است و محصولات آن در کشور کره تولید و عرضه میشود. اما ظاهرا برند اصلی دوو در کره برشکسته شده است و دیگر فعالیتی ندارد. در حقیقت در حال حاضر دوو اسم برندی ایرانی است که در زمینه تولید انواع لوازم خانگی فعالیت دارد و توانسته محصولاتی باکیفیتی را تولید و روانه بازار های داخلی کند.

انواع ماشین لباسشویی، انواع ماشین ظرفشویی، یخچال، جاروبرقی و… از جمله لوازمی است که توسط این برند تولید و عرضه می شود. پس یخچال فریزر های دو قلوی دوو ساخت کشور ایران است. و ما هم قصد داریم در این پست بهترین مدل یخچال فریزر دوقلوی دوو را مورد بررسی قرار دهیم، برای بررسی بیشتر این محصولات باما همراه باشید.

کیفیت یخچال فریزر دوقلوی دوو چطوره؟

اولین موردی که باید بدانید، آشنایی با کیفیت ساخت یخچال های دوقلوی دوو است. یخچال دوقلوی های دوو واقعا زیبا و بسیار جا دار هستند و برای خانواده های پر جعمیت میتوانند گزینه هایی بسیار مناسب باشند.

  • موتور: یخچال های دوقلوی دوو دارای دو موتور مجزا از هم هستند و در صورتی که موتور یکی از یخچال ها دچار مشکل شود میتوانید از یخچال دیگر آن استفاده کنید. اما دوو موتور و کیفیت آن را تضمین و گارنتی میکند. همچین دوو سعی دارد موتور مورد نیاز خود را از شرکت های برتر در دسترس تهیه کند.
  • طراحی: طراحی یخچال دوقلو های دوو واقعا زیبا است و از این لحاظ نمیتوان ایرادی گرفت. رنگبندی زیبا، وزن مناسب، بدنه باکیفیت و محکم و… از جمله ویژگی های خوب این محصولات از لحاظ طراحی است.
  • برفک: به طور کلی این یخچال ها هیچ گونه برفکی ندارند و از جدیدترین سیستم ها برای جلوگیری از برفک یخچال استفاده میکنند.
  • طول عمر: باتوجه به اینکه دوو سعی دارد از قطعات باکیفیت و استاندارد استفاده کند پس میتوان انتظار داشت که طول عمر این محصولات بالا باشد و تا چندین سال بدون هیچ مشکلی برای شما فعالیت کنند.

یخچال های دوقلو چه ویژگی هایی دارند؟

جالب است بدانید که این مدل از یخچال فریزرها در بعضی از نقاط دنیا زیرمجموعه ای از یخچال های ساید بای ساید هستند. تفاوت یخچال دوقلو با ساید بای ساید این است که معمولاً فریزرهای بزرگتری نسبت به ساید دارند ولی در اغلب آن ها باید قید یخساز و حتی آب سرد کن را بزنید.

از آنجایی که یخچال های دوقلو کاملاً دو یخچال مجزا از هم هستند ولی در کنار یکدیگر قرار گرفته و به هم می چسبند، فضای بیشتری هم اشغال می کنند. آب سردکن یخچال های دوقلو معمولاً برعکس ساید، در قسمت یخچال قرار می گیرند نه فریزر! حتی اگر کوچکترین فوت و اندازه یخچال دوقلو را خریداری کنید، باز هم فضای یخچال و فریزر برای اغلب خانواده ها مناسب است.

یخچال دوقلوی دوو

محصولات و یکی از برندهای شناخته شده و محبوب در ایران است که یخچال های آن جزو پرفروش ترین لوازم به شمار می رود. این برند سعی می کند با پیروی از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا، نیازهای روز بازار را شناسایی کرده و باکیفیت ترین محصولات را تولید و روانه بازار کند

به طور مثال مدل D2LRF-0020SS از سری یخچال فریزرهای دوقلوی دوو است که با داشتن نمایشگر هوشمند، دما را اعلام می کند و آب سردکن آن بر روی یخچال قرار دارد. همچنین با گردش هوای 3 بعدی، هوای بهتری در یخچال جریان خواهد داشت.

در این مدل قابلیت یخساز هم وجود دارد که با زدن یک دکمه می تواند برایتان یخ تولید کند. دکمه سرمایش سریع، آلارم باز بودن درب و داشتن محفظه ای برای نگه داشتن تازه میوه و سبزیجات از اصلی ترین مزایای یخچال دوقلوی دوو مدل D2LRF-0020SS می باشد.

مدل D2BF-0028GW بهترین یخچال فریزر دوو است که به سیستم انجماد دوگانه مجهز است. این سیستم خنک‌کننده جریان مستقل سرمایش یخچال را از فریزر جدا می‌کند و مواد غذایی را در هر محفظه با بالاترین کیفیت و تازه نگه می‌دارد. به علاوه این سیستم از پخش بوهای نامطبوع از فریزر به یخچال و بالعکس جلوگیری می‌کند.

این مدل دوو با طراحی لوکس و کلاسیک یخچال فریزر یکی از یخچال‌های دارای نسل جدید کمپرسورهای کم‌مصرف با کنترل رطوبت است. این بهترین یخچال دوو دارای سیستم انجماد سریع، سیستم گردش هوای سه بعدی قدرتمند و سیستم کنترل مصرف در زمان سفر است.

نمودار مصرف انرژی A+
سایر ویژگی‌ها مجهز به کمپرسورهای نسل جدید کم مصرف
دارای کنترل پنل LED و یخساز اتوماتیک
دارای سامانه روشنایی Luxury LED و قفل کودک
سیستم Digital Cooling جهت حفظ تازگی مواد غذایی موجود در یخچال
دکمه بازگشت به بالا