جامعه

آتش سوزی در پاساژ علاءالدین/ کسبه حریق را اطفاء کردند

آتش سوزی در پاساژ علاءالدین/ کسبه حریق را اطفاء کردند

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از اطفای حریق در پاساژ علاءالدین خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت وگو با آپارات نیوز، در این باره گفت: ساعت 02:51 امروز یک مورد آتش سوزی و دود در مجتمع تجاری علاءالدین در خیابان جمهوری، نبش خیابان حافظ، آتش نشانی 25 گزارش شد. بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیک و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: آتش نشانان به محض حضور در محل متوجه شدند که یک مغازه در طبقه پنجم راهرو به دلیل اتصال برق کولر گازی دچار حریق شده است. آتش سوزی بسیار کوتاه بود و از آنجایی که راهرو طی سالیان گذشته کارهای ایمنی لازم را انجام داده بود، حادثه ای جزئی بود و در این زمینه موثر بود.

ملکی ادامه داد: به گفته محیط بانان این بار نیز آلارم به صدا درآمد و همزمان با اطلاع آتش نشانی عده ای از کسبه و محیط بانان خود را به طبقه پنجم رساندند و با کپسول های موجود آتش را خاموش کردند.

وی بیان کرد: آتش نشانان با حضور در محل، بازرسی لازم را انجام داده و پس از اطمینان از رفع خطر، محل را به دلال تحویل دادند.

وی با بیان اینکه در سال های اخیر واکسیناسیون های نسبتا خوبی در این سایت انجام شده است، گفت: علیرغم اینکه 100 درصد اقدامات هنوز انجام نشده است، دستورات لازم داده شده و آتش سوزی هایی نیز در آن رخ داده است. محل.” آتش نشانان خاموش شدند.

وی ادامه داد: نشان می دهد مکانی مجهز به تجهیزات ایمنی می تواند از حوادث بزرگ و خسارات جانی و مالی جلوگیری کند. این اتفاق نیز به خوبی پیش رفت و می تواند الگویی برای ساختمان های دیگر باشد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا