جامعه

آزادسازی زمین‌های مهرآباد دماوند به ارزش ۳۶۰ میلیارد تومان

آزادسازی زمین‌های مهرآباد دماوند به ارزش ۳۶۰ میلیارد تومان

روز گذشته با احکام دادگاه ، 60 هزار متر مربع از اراضی مهرآباد دماوند به ارزش 360 میلیارد تومان از زمین خواران آزاد شد.

به گزارش آپارات نیوز ، ارزش افزوده زمین در استان تهران این منطقه را به مرکز زمین خواری تبدیل کرده است. بنابراین استان تهران در خردادماه امسال پس از فارس مقام دوم را بدست آورد که اشغال اراضی ملی را از بین برد.

روز گذشته 60 هزار مترمربع زمین ملی با پلاک مهم مهرآباد دماوند با ده دستور قانونی جداگانه و همکاری و تعامل دادگستری و دادستانی در شهرستان دماوند آزاد شد. این خبر را خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اعلام کرد و گفت: ارزش اراضی آزادشده بیش از 360 میلیارد تومان است و پلاک مهرآباد یکی از بهترین پلاک های شاخص شرق محسوب می شود. . استان.

آمار از تصرف اراضی ملی و ایالتی در ماه ژوئن ارائه شده ، استان فارس با 47 مورد مقام اول در زمین خواری و مقام دوم متعلق به استان تهران با 41 مورد است. استان های فارس ، ایرانشهر و تهران به ترتیب بیشترین بازپس گیری را در ماه مه سال جاری داشته اند. آمارها همچنین نشان می دهد که طبق فصل جدید ایجاد شده ، استان های کویر و جنوب توسط زمین خواران هدف قرار گرفتند.

مناطق لواسان و دماوند معمولاً در دسترس زمین خواران است. بیش از 80٪ کشورهای دماوند ملی و فانی هستند و به طور دائمی توسط انفال عمومی هدف قرار می گیرند. بیشترین حملات در منطقه رودهن انجام می شود.

افرادی که برای خرید زمین یا ویلا از استراحتگاه های مختلف وارد دماوند می شوند ، معمولاً اطلاعات زیادی در مورد اسناد دولتی و اراضی ملی ندارند ، به همین دلیل برخی از افراد برای تفکیک و فروش زمین به این افراد از این موضوع استفاده می کنند. وزارت راه و شهرسازی همیشه به مردم توصیه می کند که حتی برای اسناد تک صفحه ای تحت مدیریت و کنترل ثبت ، منابع طبیعی ، راه ها و شهرسازی و جهاد کشاورزی ملک خریداری کنند.

بدیهی است که واحدهای حفاظت سازمان ملی مسکن و زمین و واحد حفاظت از محیط زیست با مشکلات دست و پنجه نرم می کنند. در این راستا ، شهروندان می توانند برای جلوگیری از هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی ، مستقیماً با کارشناسان اجرای قانون تماس بگیرند و با پلیس پیشگیری پلیس همکاری کنند.

انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا