جامعه

آغاز پویش «آجرهای مهربانی» برای مدرسه سازی در ماه رمضان

آغاز پویش «آجرهای مهربانی» برای مدرسه سازی در ماه رمضان

جنبش ملی “آجرهای مهربانی” همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و با هدف ساخت مدرسه ای در ماه فضل الهی آغاز شد.

به گزارش آپارات نیوز ، فاطمه مهاجرانی ، معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت ها ، با اعلام این خبر گفت: “حرکت ملی” آجرهای مهربان “در راستای بسته تحول” آجر به آجر “در سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس ، با هدف استفاده از استراتژی مجموعه مشارکت در مدرسه سازی تعریف و راه اندازی شد.

وی افزود: ماه مبارک رمضان فرصتی عالی برای مردم است تا بتوانند از فضای معنوی این ایام استفاده کنند و سهمی در انجام کارهای خیرخواهانه داشته باشند ، که همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) است ، عنوان روز از خیرین مدرسه ساز تجلیل می کند و حوزه مدرسه سازی یکی از مناطق مورد علاقه خیرین برای مشارکت و نیکوکاری است. ما تصمیم گرفته ایم که در این ایام پر برکت مردم را به این امر خیر دعوت کنیم تا با کمک کم آنها در ساختن آینده فرزندان این کشور سهیم باشند.

معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت های مردمی سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور یادآور شد که پس از اجرای طرح ملی “آجر تا آجر” سال گذشته برای ترویج آن ، “بیایید آنلاین را با محرم آغاز کنیم” و “من مادرم” “فرزندان ایران ، فرزند من” اجرا شد. وی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از یک میلیون نفر به صورت این اسکن ها در پروژه سنگ به آجر شرکت کرده اند و در مجموع بیش از هشت میلیارد تومان در امر مقدس مدرسه سازی سهیم بوده اند.

طبق اطلاعات پایگاه اطلاع رسانی سازمان برای نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس ، مهاجرانی در آخر تأکید کرد که هدف از اجرای این طرح ها توسعه مشارکت و گسترش و کمک به فرهنگ کار خوب در جامعه است. افزود: هموطنان و نیکوکاران می توانید با آوردن وب سایت http://ajorbajor.ir/ و سیستم “مدرسه آنلاین” http://MehreMadrese.ir یا کد سفارش # 24 * با هر مقدار ، حتی به اندازه آجر ، در این اسکن شرکت کنید. در کار خوب مدرسه سازی شرکت کنید.

انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا