بین الملل

آماده‌باش مهران برای میزبانی از زائران اربعین/ بسیج امکانات دانشگاه برای خادمی عزاداران

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از ایلام، بهروز ناصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام از زیرساخت های دانشگاه آزاد اسلامی در میانه مهران از جمله پارکینگ 15 هکتاری این دانشگاه بازدید کرد. با ظرفیت هزاران وسیله نقلیه در روز. اربعینمهمانزیبیر سازنده مرکز مهران، مهمانسرا، دیدار با اعضای هیات علمی و کارکنان و حضور در گذرگاه مرزی پایانه مرزی مهران، بر بسیج امکانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام برای خدمت رسانی به زائران تاکید کرد. مخصوصا در ایام اربعین

مهران آماده اسکان زائران اربعین است/ بسیج امکانات دانشگاهی برای خدمت رسانی به عزاداران

وی در دیدار با امام جمعه و فرماندار مهران نیز گفت: کربلا در ایام اربعین ایلام و مهران به عنوان دروازه ورود به آستان های عظمت و پیشانی ایران زمین میزبان میلیون ها عاشق و عاشق خواهد بود و در در همین راستا دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام با تمامی امکانات در خدمت شما زائران اربعین می باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: در ماموریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی حل مشکلات استان ایلام در دستور کار این دانشگاه و با چشم بلند استاندار غیور ایلام قرار دارد. و سایر نهادها و ادارات، نقش دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه استان پررنگ تر خواهد شد.

مهران آماده اسکان زائران اربعین است/ بسیج امکانات دانشگاهی برای خدمت رسانی به عزاداران

ناصری خاطرنشان کرد: خدمت به زائران امام حسین (ع) در ایام اربعین بزرگترین افتخار برای دانشگاه آزاد اسلامی است و دانشگاه آزاد اسلامی با نگاه بلند و انقلابی دکتر طهرانچی به کار خود ادامه خواهد داد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در کنار سایر تشکل ها و نهادهای انقلابی که در ایام اربعین به مردم خدمت خواهند کرد، ادامه داد: تاکید طهرانچی بر حضور پررنگ دانشگاه در ایام اربعین به عنوان یک دانشگاه انقلابی برای رفع مشکل استان ایلام است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: اربعین موجب ارتقای جایگاه معنوی و پیشرفت این استان می شود و مردم ایلام همچون گذشته میزبان شایسته ای برای زائران خواهند بود.

امام جمعه مهران نیز در این دیدار گفت: دکتر. حکومت انقلابی طهرانچی به تحول و ایجاد دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی منجر شد.

حجت الاسلام عبدالله امینی گفت: اربعین ابروی نظام است و در این ایام شهر 20 هزار نفری مهران زائر میلیونی را در خود جای داده در حالی که همه باید پای کار بیایند و مردم ایلام و مهران حماسه خواهند شد. در اربعین امسال

وی گفت: مطمئنم مدیریت جهادی و انقلابی دکتر. طهرانچی و دانشگاه آزاد اسلامی یاور استان ایلام در ایام اربعین خواهند بود.

مهران آماده اسکان زائران اربعین است/ بسیج امکانات دانشگاهی برای خدمت رسانی به عزاداران

زیرساخت های شهر مهران برای حضور میلیونی بازدیدکننده تکمیل شده است

فرماندار مهران همچنین گفت: با تلاش دو جلسه ستاد اربعین کشور در مهران برگزار شد و مسئولان استانی به ویژه استاندار ایلام بر امور نظارت دارند و امسال نیز به دلیل تعداد زائران و زائران خدمات بهتر و بیشتر ارائه خواهد شد.”

علی عباس شفیعی افزود: مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان مهران در تلاش است و استان ایلام انتظار همکاری دارد و امکانات دانشگاه آزاد اسلامی را برای خدمت رسانی به بازدیدکنندگان ارسال می کند.

وی گفت: زمینه لازم برای فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه در راستای کمک به توسعه شهرستان و طراحان پژوهشی و علمی مهیا است.

استاندار مهران گفت: توسعه استان ایلام بدون حضور مراکز آموزش عالی به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک دانشگاه انقلابی بهتر است و برای هر فعالیت و اقدامی باید پیوست علمی و فرهنگی تعریف شود.

انتهای پیام/4078/

دکمه بازگشت به بالا