حوادث

آماده‌باش هلال‌احمر برای رگبار باران و باد شدید در ۸ استان

آماده‌باش هلال‌احمر برای رگبار باران و باد شدید در ۸ استان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشورمان از آماده‌باش این سازمان در پی هشدار وقوع رگبار باران در هشت استان خبر داد.

بابک محمودی در گفت‌وگو با آپارات نیوز، با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی گفت: بر اساس هشدار نارنجی رنگ شماره ۳۲ سازمان هواشناسی کشور مبنی بر رگبار باران رعد و برق، وزش شدید باد در هشت  استان، امدادگران ما در این استان‌ها به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

وی درباره اسامی این هشت استان افزود: بر اساس این هشدار،  فردا سه شنبه ۲۹ خردادماه، در استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، نیمه شمالی آذربایجان غربی، ارتفاعات زنجان، ارتفاعات مازندران، اردبیل، مازندران، البرز، قزوین، تهران و زنجان، ارتفاعات شمال غرب سمنان این مداخله جوی پیش‌بینی می‌شود.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور به شهروندان توصیه کرد: از اتراق در مسیر رودخانه‌ها و مسیل‌ها یا حاشیه آنها خودداری کرده و در صورت مواجه شدن با شرایط اضطراری و درخواست کمک یا نیاز به دریافت خدمات تخصصی و امدادی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با شماره ۱۱۲  تماس بگیرند.

انتهای پیام 

تیم تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در استفاده از سبک نوشتاری منحصر به فرد هستم. توانایی خلق تاثیر و ارتباط عاطفی با خوانندگان را دارم.
دکمه بازگشت به بالا