جامعه

آمادگی ارتش برای واگذاری مکان‌های عمومی به منظور برگزاری کنکور سراسری

آمادگی ارتش برای واگذاری مکان‌های عمومی به منظور برگزاری کنکور سراسری

رئیس ستاد در تماس تلفنی با وزیر بهداشت آمادگی ارتش را برای واگذاری اماکن عمومی برای کمک به آزمون ورودی ملی اعلام کرد.

به گزارش آپارات نیوز ، دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده نیروهای مسلح در تماس تلفنی با وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: مرکز بهداشت و پزشکی نیروها اعلام کرد ، ما آمادگی لازم جهت تسهیل در برگزاری آزمون پذیرش ملی را داریم تا فضاهای سربازخانه خود را در سراسر کشور در اختیار وزارت علوم قرار دهیم تا از ازدحام جمعیت جلوگیری شود.

فرمانده قرارگاه پدافند زیستی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران آماده است اماکن عمومی را اعم از استادیوم ها ، مساجد و سالن های بزرگ برای معاینه ورودی ملی واگذار کند تا مطابق پروتکل های بهداشتی عمل کند.

وی افزود: علاوه بر اماکن عمومی ، فضای مراکز آموزشی آجا به ویژه شش دانشگاه ارتش جمهوری اسلامی ایران آماده است تا با در نظر گرفتن دستورالعمل های بهداشتی ، آزمون ورودی ملی را برگزار کند.

دریادار سیاری خاطرنشان کرد: از ابتدای تاجگذاری ، پایگاه دفاع بیولوژیکی ارتش در خدمت ملت محترم ایران اسلامی در زمینه های مختلف مراقبت های بهداشتی و تولید مواد ضد عفونی کننده و ماسک بوده و برای کمک به ستاد ملی کرونا آماده است. در برابر فساد تا وضعیت عادی شود. شستشو.

در این مکالمه تلفنی ، سعید نامکی ، وزیر بهداشت ، ضمن قدردانی از ارتش گفت: “اگر وزارت علوم نیاز را اعلام کند ، از توانایی های ارتش در سراسر کشور استفاده می شود.”

انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا