دانش و سلامت

آژیر قرمز کرونایی در13 شهر مازندران/بستری بودن 1577 بیمار مبتلا به کرونا در استان

آژیر قرمز کرونایی در13 شهر مازندران/بستری بودن 1577 بیمار مبتلا به کرونا در استان

اخبار آفتاب:

ماه پنجم شیوع کرونا ویروس به پایان رسیده و روزهای استرس زا و نگران کننده ای را برای ما به همراه دارد.

از روزهای اول ماه پنجم شیوع تاج ، مسئولان نسبت به افزایش شیوع در استان هشدار دادند ، اما با وجود این همه توصیه ، بسیاری از افراد خانه قرنطینه را شکستند و حتی بدون ماسک و به اجتماع آمدند. پروتکل های بهداشتی

طولی نکشید که مازندران به دنبال کورونا بود و به دلیل عدم توجه به این موضوعات و فاصله اجتماعی ، آژیر قرمز کرونا در استان منفجر شد.

امروزه که اوضاع سرخ شد ، اما آمارهای ارائه شده و گزارش های منتشر شده از سوی مسئولان ستاد کرونا در استان نشان می دهد که این وضعیت بحرانی است و مازندران حتی با عبور از وضعیت قرمز در کورونا دارای

دکتر سید عباس موسوی ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در مصاحبه با فارس اظهار داشت: در حال حاضر شهرستانها آمل ، بهشهر ، بابل ، تنکابن ، چالوس ، رامسر ، ساری ، سوادکوه ، قائمشهر ، محمودآباد ، نکا ، نور هستند. و نوشهر در موقعیت قرمز. آنها در تاج هستند.

وی اضافه کرد: در 24 ساعت گذشته ، 244 بیمار مشکوک به بیماری عروق کرونا براساس تشخیص بالینی ، در بیمارستانهای تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی مازندران در استان بستری شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اضافه کرد: در همین مدت 154 مظنون در بیمارستان بستری شده و از بیمارستانها مرخص شده اند و به درمان خود در خانه ادامه خواهند داد.

موسوی ادامه داد: 1321 بیمار مظنون به داشتن كروناویروس با علائم حاد تنفسی كه مشكوك به كرونا ویروس هستند براساس تشخیص بالینی در این مراكز پذیرفته می شوند.

وی گفت: “شستن دست ها ، دور نگه داشتن فاصله و استفاده از ماسک ، کلید جلوگیری از عفونت است.” آهسته. تدریجی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: اکیداً توصیه می شود از رفتن به مکان های شلوغ مانند رستوران ها ، کافه ها و مراکز خرید خودداری کنید و از شیوع پیشرفته از شیوع این بیماری جلوگیری کنید.

وی گفت: پیش بینی می شود در هفته آینده بیماران مبتلا به بیماری قلبی افزایش یابد.

دکتر. سید فرزاد جلالی ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز گفت: با پذیرش 34 بیمار جدید ، تعداد کل بیماران بستری در بابل به 256 نفر رسید.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 256 بیمار مشکوک به تاج گذاری در بیمارستان های بابل بستری شده اند ، افزود: در 24 ساعت گذشته 34 بیمار جدید بستری شده اند و 10 بیمار نیز مرخص شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل یادآور شد: 41 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا