دانش و سلامت

ابتلا ۱۰۱۰۴ بوشهری به کرونا تاکنون

ابتلا ۱۰۱۰۴ بوشهری به کرونا تاکنون

آپارات نیوز / بوشهر دبیر ستاد کورنا در استان بوشهر اظهار داشت: با تأیید موارد جدید ، تعداد مبتلایان آلوده از ابتدای شیوع کورنا در استان بوشهر به 10104 نفر رسیده است.

سعید کشمیری با اشاره به آلودگی 10104 بوشهر در کرونا ، اظهار داشت: با اضافه شدن 56 بیمار بستری در بیمارستان ، هم اکنون 287 بیمار در بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند که از این تعداد 171 مورد آلودگی تاج قطعی است. “

وی افزود: در حال حاضر 45 بیمار در بخش مراقبت های ویژه تحت مراقبت قرار می گیرند که 19 نفر از آنها با استفاده از دستگاه تنفس می کنند.

دبیر ستاد کورنا در استان بوشهر با عزاداری درگذشت شماری از استان های استان اظهار داشت: متأسفانه تاکنون 438 نفر از مردم استان جان خود را از دست داده اند.

کشمیری جزئیات کشته شدگان اعلام شده در 23 سپتامبر را اینگونه توصیف کرد: متأسفانه 5 مرد در سن 35 ، 48 ، 57 ، 59 و 67 و چهار زن در سن 69 ، 77 ، 81 و 82 در میان هموطنان ما کشته شدند. این بیماری تحت تأثیر قرار گرفته است. آنها جان خود را برای کرونا از دست دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: شب گذشته 52 بیمار از بیمارستان های استان بوشهر مرخص شدند که تعداد کل بیماران مرخص شده از جمله فوت شده را تاکنون به 7084 نفر رسانده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: آنچه آنچه مدافعان بهداشت را به ادامه خدمت خود امیدوار می کردند ، حمایت مردم و مسئولان استان در استفاده از دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک ها بود.

انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا