جامعه

اجرای طرح محله محور کرونا در بازار تجریش

اجرای طرح محله محور کرونا در بازار تجریش

مرحله اول پروژه شهید حاج قاسم سلیمانی با محوریت تحقیقات درباره اصناف و فروشندگان بازار تجریش توسط تیم های مراقبتی و نظارتی شبکه بهداشت و درمان شمیرانات اجرا شده است.

به گزارش آپارات نیوز ، پروژه تحقیق از اصناف بازار تجریش با حضور دکتر عموزاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شمیرانات و مسئولین بیماریهای عفونی ، بهداشت محیط ، بهداشت حرفه ای و واحدهای غذایی و دارویی به همراه نمایندگان اصناف و بسیج شمیران. منطقه جماران.

در حالی که دکتر عموزاده با اشاره به اهداف اصلی و شاخص های دائمی این شبکه بهداشت و درمان به مبارزه همه جانبه با بیماری کوید 19 پرداخت و یادآور شد: در شرایط فعلی کشور ، متخصصان بهداشت باید برای غلبه بر بحران کرونا ویروس به وظایف خود عمل کنند خصوصاً در مناطق پرجمعیت. شهرها را به خوبی جمع کنید.

در این برنامه ، کارشناسان شبکه در قالب دو تیم مراقبت و نظارت در بازار تاریخی سنتی تجریش مستقر شدند و در حالی که افراد و صاحبان اصناف و مشاغل آموزش دیده بودند ، آزمایشات تب و آزمایش سریع تاج آنها غربالگری و انجام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، بر اساس این گزارش ، نمونه گیری و آزمایش سریع تاج تعداد زیادی از تجار در بازار تجریش در این پروژه توسط تیم های مستقر همراه با آموزش پروتکل های بهداشتی انجام شد. اطلاعیه های لازم در مورد فروش و نگهداری مواد غذایی مجاز و محصولات بهداشتی نیز به اصناف مربوط ارسال و ماسک ها توزیع شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا