جامعه

ادامه فعالیت “پویش مهربانی” – آپارات نیوز

ادامه فعالیت "پویش مهربانی" - آپارات نیوز

مدیرکل سازمان رفاه ، خدمات و مشارکت اجتماعی شهرداری تهران از ادامه فعالیت “اسکن مهربانی” پس از استقبال شهروندان و موسسات خیریه خبر می دهد و می گوید: “برای کمک به یک ازدواج آسان ، ارائه اقلام اساسی زندگی و کمک هزینه تحصیلی یکی است. اهداف و اقدامات این اسکن. ”

به گزارش آپارات نیوز در پی اعلام روابط عمومی سازمان رفاه ، خدمات و مشارکت اجتماعی شهرداری تهران ، سید ملک حسینی پس از چهارمین نشست معلمان مناطق پنجگانه تهران ، نحوه شکل گیری “اسکن مهربانی” را توضیح داد 🙂 و حضرت فاطمه (س) در موارد متعددی مانند محرم و آغاز سال تحصیلی شروع کرده و خواهد کرد.

وی ادامه داد: این جنبش در ابتدا با رویکرد ترویج فرهنگ ازدواج آسان و کمک به تأمین مایحتاج اولیه زندگی زوج های جوان شکل گرفت ، اما استقبال و مشارکت شهروندان و همچنین همکاری انجمن خیرین “تصمیم گرفته شد که در موارد دیگر نیز نقش فعالی ایفا کنم.

حسینی در مورد “انجمن خیریه” گفت: “این مجمع در سه کارگروه اصلی” رفاه و حمایت “،” آموزش و فرهنگ “و” توانمندسازی و کارآفرینی “تشکیل شد و پویش مهربانی به عنوان یک رویداد عملیاتی و میدانی راه اندازی شد. از طریق آن باید بیشتر به حوزه توانمندسازی شهروندان کم درآمد توجه شود.

وی اقدام این کارگروهها را در تقویت و رفع نیازهای دانش آموزان م effectiveثر دانست و گفت: “امیدوارم بتوانیم” را در قالب “پرسش دوستی” و با کمک “انجمن خیرین 22 منطقه” انجام دهیم. گامی برای کاهش رنج فقرا و نیازمندان. “

انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا