جامعه

ارائه گزارش وزیر تعاون از اولین اقداماتش در وزارتخانه خبرهای خوبی نوید می‌دهد

ارائه گزارش وزیر تعاون از اولین اقداماتش در وزارتخانه خبرهای خوبی نوید می‌دهد

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با اعلام گزارش ارائه شده از سوی وزیر تعاون ، در جلسه امروز این کمیسیون از اولین اقدام خود در این وزارتخانه خبر داد و گفت: برنامه های ارائه شده توسط وزیر تعاون در ماه های آینده خبرهای خوبی را به همراه داشت. وزارت را دریافت می کنیم.

به گزارش آپارات نیوز ، مجید انصاری در جریان ارائه دستور کار امروز (یکشنبه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ، گفت: اگرچه دستور جلسه متفاوتی برای جلسه کمیسیون داشتیم اما به دلیل درخواست وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی او پس از جلب اعتماد پارلمان در اولین جلسه کمیسیون شرکت می کرد و این جلسه با حضور وی برگزار شد.

وی افزود: در ابتدای جلسه ، وزیر تعاون یک گزارش کلی از اقداماتی که تاکنون انجام داده بود ارائه کرد که نشان می دهد در این مدت کوتاه اقدامات مثبتی انجام شده است ، چه در قالب جلسات ، جلسات و یا حضور. وی گفت: “آنها اقدامات لازم را نداشتند و اقدامات انجام شده برای حذف و نصب آن انجام شد.

نماینده مردم ممسنی در ادامه توضیح داد: اخراج و نصب ها بدیهی است که به اندازه موارد منتشر شده در فضای مجازی نبوده و محدود به چند نفر بوده که توسط این کمیسیون نیز تأیید شده اند ، در حالی که تصمیم گیری می شود که پس از آن ، در اخراج های جدید و تأسیسات ، او باید با رئیس این کمیسیون مشورت کند.

انصاری خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون نیز در عرض 3 دقیقه نظر خود را اعلام کردند و در نهایت وزیر تعاون به سوالات آنها پاسخ داد ، در حالیکه مقرر شد هر ماه جلسه ای با اعضای کمیسیون داشته باشیم تا تعامل بیشتری داشته باشیم.

نماینده مردم ممسنی در مجلس شورای اسلامی تاکید می کند: برنامه های ارائه شده توسط وزیر تعاون نوید می دهد که در ماه های آینده اخبار خوبی در مورد فعالیت های این وزارتخانه و زیرمجموعه های آن دریافت خواهیم کرد. در عین حال ، اعضای کمیسیون تأکید کردند که نباید با وعده هایی که برای بهبود وضعیت این وزارتخانه داده اند ، مغایرت داشته باشند. بنابراین ، ما این مسیر را به طور جدی زیر نظر خواهیم داشت.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی یادآور می شود: موافقت دیگری نیز وجود داشت که با اعضای این کمیسیون در استانها مشورت شود تا 11 مدیر مرتبط با وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با تشکر و نصب نصب شوند.

انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا