جامعه

ارتباط کرونا و سلامت روده

ارتباط کرونا و سلامت روده

یک متخصص انگلیسی در زمینه تحقیقات اپیدمیولوژیک در زمینه ژنتیک نتیجه گرفته است که بیماران Covid-19 با میکروبیوم روده مشکل دارند.

به گزارش آپارات نیوز ، دکتر تیم اسپکتور ، متخصص مطالعات اپیدمیولوژیک در ژنتیک ، می گوید: “میکرو فلورا” روده در بیماران مبتلا به Covid-19 شدید تحت تأثیر قرار می گیرد و در مقابل از وضعیت میکروبیوم انسان در برابر ویروس کرونا و دیگران محافظت می کند. بیماریها به شدت تحت تأثیر قرار گرفته است.

میکرو فلور روده حاوی میکروارگانیسم هایی در دستگاه گوارش است که نقش مهمی در تنظیم میزان متابولیسم مواد مغذی دارد.

وی معتقد است که فواصل طولانی غذایی برای میکرو فلور روده مفید است و به طور کلی مقاومت در برابر بیماری را افزایش می دهد.

وی معتقد است که رژیم سنتی آمریکایی با شش وعده غذایی در روز باید فراموش شود و دو وعده اصلی صبحانه و شام باید حداقل 12 ساعت از یکدیگر فاصله داشته باشند.

شواهد اخیر حاکی از ارتباط بین عفونت کووید 19 و وضعیت میکروبیوم روده است. این یکی از عوامل مختلفی است که بر شدت بیماری تأثیر می گذارد.

از آنجا که روده به شدت با سیستم ایمنی بدن ، وضعیت التهابی و توانایی س questionال از عوامل بیماریزا مرتبط است ، میکروبیوم های روده نیز می توانند در تأثیر ویروس نقش داشته باشند. بنابراین ، از پروبیوتیک ها و پری بیوتیک ها برای کاهش عفونت های تنفسی استفاده می شود.

محققان دریافتند که افزایش تعداد میکروارگانیسم های مثبت در روده می تواند بر پاسخ به کوید تأثیر بگذارد. میکروبیوم روده همچنین اسیدهای چرب زنجیره کوتاه ترشح می کند که تأثیر سیستمیکی روی کل بدن دارند.

مجله آنلاین Pledgetimes گزارش داد: “بنابراین ، محققان بر این باورند که همگام سازی میکروبیوم روده با پروبیوتیک ها ممکن است ابزاری برای کمک به بدن در مبارزه با Covid 19 باشد.” میکروبیوم روده ممکن است در پاسخ سیستم ایمنی بدن به Covid-19 نقش داشته باشد.

انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا