جامعه

استفاده از ماسک دریچه ای را برای بیماران ممنوع کنید

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه اجتماعی خبرگزاری آنا ، متأسفانه با شیوع بیماری عروق ویروس کرونا در جهان از جمله ایران شرایط ویژه ای برای مردم ایجاد شده است. افراد برای حمل موارد اساسی در هنگام بیرون رفتن باید از وسایل محافظتی مانند دستکش استفاده کنند.

نوع ماسک تأثیر زیادی در اثربخشی آن دارد ، بنابراین یک ماسک سه لایه نوع خوبی است.

با گسترش بیماری Quaid 19 ، بهداشت شخصی و پنهان کاری هنگام انجام مشاغل اصلی در شهر ضروری است و مردم باید هنگام مسافرت در سطح شهر بدانند که از چه نوع ماسکی استفاده می کنند.

حسین اکفان زنجانی ، متخصص بیماریهای عفونی گفت: “اشتباه شایع و جدی در مورد ماسک های دریچه این است که به طور کلی تصور می کنند این قطعه پلاستیک روی ماسک فیلتر ماسک است ، در حالی که خود ماسک یک فیلتر و بدنه پارچه ای است.” ماسک هوای تنفسی را فیلتر کرده و ذرات را خارج می کند.

این آسیب شناس عفونی گفت: نقشی که این قطعه پلاستیکی یا شیر بازوی یک طرفه در ماسک بازی می کند در حین بازدم سریع هوا را از ماسک به بیرون منتقل می کند و مانع از بازدم دی اکسید کربن بازدم در ماسک می شود.

وی افزود: اگر فردی که مبتلا به Qovid 19 است با این ماسک عطسه کند ، قطرات تنفسی ریز تنفسی بدون هیچگونه مانعی از دریچه ماسک خارج می شود.

استفاده از ماسک دریچه ای را برای بیماران ممنوع کنید
انتهای پیام /

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا