ورزشی

اسکیت سرعت به خط پایان نرسید/ رقابت تیم تپانچه برای مدال برنز – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

اسکیت سرعت به خط پایان نرسید/ رقابت تیم تپانچه برای مدال برنز - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، به گزارش خبرنگار آنلاین، کاروان ورزش ایران که با ۲۸۹ ورزشکار در ۳۴ رشته ورزشی و با نام «شهید حججی» و شعار «ایمان – ایران – افتخار» در نوزدهمین دوره از بازی‌های آسیایی شرکت کرده است.

نتایج روز هفتم ورزشکاران ایران در بازی‌های آسیایی در همین خبر تکمیل می‌شود.

اسکیت بازان به خط پایان نرسیدند

مسابقات تیم ملی اسکیت سرعت ایران در ماده ۱۰۰۰۰ متر با حضور نهال مقدم رحمانی و سیده مهشید کیایی در بخش بانوان آغاز شد. در حین رقابت و طی کردن مسافت ۱۰ هزار متر، نهال مقدم و سیده مهشید کیایی نتوانستند زمان مد نظر را به ثبت رسانده و قبل از رد شدن از خط پایان به کار خود پایان دادند.

رقابت تیم تپانچه ایران و پاکستان برای برنز

در هفتمین روز از نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی نمایندگان تیراندازی کشورمان در تپانچه ۱۰ متر میکس با ترکیب هانیه رستمیان و امیر جوهری‌خو در خط آتش قرار گرفتند. در پایان دور مقدماتی تیم ایران با امتیاز ۵۷۵ پس از هند و چین در رده سوم قرار گرفت. نمایندگان کشورمان از ساعتی دیگر برای کسب مدال برنز باید به مصاف پاکستان برود.

نویسنده تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از سبک نوشتاری زیبا و توصیفات جذاب، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌های مفصل و زنده از رویدادها و مسابقات ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در به اشتراک گذاری احساسات و لحظات برجسته ورزش با شما دوستان ورزشی قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای هیجان انگیز ورزشی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا