اصلاح و احداث ۳۸ هزار متر شبکه توزیع برق در بسطام

اصلاح و احداث ۳۸ هزار متر شبکه توزیع برق در بسطام

به گزارش خبرگزاری آپارات نیوز استان سمنان مدیر امور برق بسطام با عنوان خبر فوق گفت: با هدف پیشگیری از سرقت سیم مسی کاهش تلفات انرژی الکتریکی و کاهش خاموشی های ناخواسته در این شهر از ابتدای سال تاکنون ۱۳ هزار متر از شبکه سیمی به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.
سید حمیدرضا موسوی اظهار کرد: در سال جاری و با هدف ادامه انجام روند اصلاح شبکه توزیع برق در طرح بهارستان بالغ بر هشت هزار و ۸۰۰ متر شبکه در روستاهای مزج قلعه نو و قهج اصلاح شده است.
وی گفت: به منظور جذب ۳۱۰ مشترک جدید در شهر بسطام نصب ۵۰ دستگاه سرچراغ جدید و با نصب ۱۸ دستگاه ایستگاه های هوایی و زمینی توزیع برق مجموع ظرفیت پست های توزیع برق در منطقه بسطام به عدد ۱۱۰ مگاولت آمپر رسیده است.
موسوی با بیان اینکه از لحاظ تعدادی بیشترین مشترک بخش کشاورزی در منطقه بسطام وجود دارد افزود: از ابتدای فروردین امسال تا پایان شهریور ماه یک هزار و ۱۸ دستگاه کنتور هوشمند طرح فهام نصب و مجموع کنتورهای منصوبه به طرح مورد الاشاره را به عددی بالغ بر دو هزار دستگاه رسانده است.
وی افزود: در تابستان سال جاری پنج هزار و ۷۰۱ مشترک برق خانگی توانستند مبلغی به ارزش یک میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال پاداش مدیریت مصرف برق مرتبط با پویش باانرژی دریافت نمایند.
وی افزود: احداث ۲۲۰ متر شبکه فشارمتوسط و نصب یک دستگاه پست هوایی ۱۰۰ کیلوولت آمپر و توسعه ۱۰۰ متر شبکه فشارضعیف در روستای چهارطاق کوچه پیرصالح احداث ۲۰۰ متر شبکه فشارمتوسط و نصب یک دستگاه پست هوایی ۱۰۰ کیلوولت آمپر و توسعه ۱۰۰ متر شبکه فشارضعیف روستای میقان اصلاح شبکه به متراژ هشت هزار و ۲۰۰ متر طرح بهارستان روستاهای مزج و قلعه نو از جمله مهمترین اقدامات امور برق بسطام در سال جاری بوده است.
موسوی امور بسطام خاطرنشان ساخت: درراستای انجام ۲۳۵ پروژه عمرانی برق رسانی این امور در شش ماه ابتدایی سال جاری افزون بر ۱۸۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

46

دکمه بازگشت به بالا