جامعه

اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در پایان هفته/ چالوس و هراز یکطرفه می‌شود

اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در پایان هفته/ چالوس و هراز یکطرفه می‌شود

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از محدودیت های ترافیکی ویژه در جاده های کشور برای تعطیلات آخر هفته خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با آپارات نیوز. وی درباره محدودیت های ترافیکی آخر هفته در جاده های کشور گفت: این محدودیت ها از بعدازظهر چهارشنبه آغاز شده و تا صبح شنبه در جاده ها ادامه دارد. بر این اساس تردد موتورسیکلت از ساعت 12 روز چهارشنبه لغایت ساعت 6 بامداد شنبه از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است. البته تردد موتورسیکلت های پلیس و امداد و نجات برای انجام ماموریت های ضروری در جریان تردد مجاز بلامانع است.

وی همچنین با اشاره به محدودیت های ترافیکی در محور چالوس گفت: در صورت افزایش حجم تردد در این محور، به احتمال زیاد تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 13 از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است. 24 تبدیل شود چهارشنبه و پنجشنبه این هفته ساعت 00 پلیس راهنمایی و رانندگی در محدوده، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 24 از کرج (میدان امیرکبیر) و اتوبان تهران شمال به سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد بود. در همان روز.

شیرانی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه نیز از ساعت 13 الی 24 روز جمعه از کرج و ابتدای اتوبان تهران – آزاد شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اطلاع ماموران پلیس راه محلی، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 24 همان روز مرزن آباد به سمت کرج و تهران یکطرفه می شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا همچنین به محور هراز اشاره کرد و گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 22 روز جمعه از رودهان به آمل و در صورت از طریق محلی ممنوع است. ماموران پلیس راه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 22 همان روز از آب اسک به رودهان در محدوده مشا یکطرفه خواهد بود.

وی درباره ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین نیز گفت: این ممنوعیت به جز حاملان مواد سوختی یا فاسدشدنی است و بر این اساس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیون از محور کرج – چالوس همچنان ممنوع است. محور و بالعکس . تردد در هرازعاص همچنان ممنوع است.

شیرانی ادامه داد: تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به جز حاملان مواد سوخت و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 چهارشنبه و همچنین از ساعت 6 تا 22 پنجشنبه و جمعه هفته جاری ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فرجا همچنین در خصوص احتمال یک طرفه شدن چالوس و هراز گفت: اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و در صورتی که وضعیت ترافیک عادی است، اجرای محدودیت ها با هماهنگی فرمانده میدانی لغو می شود.

وی با اعلام شماره 120 از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر با این شماره تماس گرفته و با توجه به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و همچنین راه‌های مسدود شده، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند. محدودیت های ترافیکی انجام دادن

انتهای پیام

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا