دانش و سلامت

اعمال محدودیت‌ها در شهرهای قرمز کرونا

آفتاب نیوز:

محسن فرهادی ، معاون فنی مرکز بهداشت محیط و کار حرفه ای وزارت بهداشت ، درمورد تصمیم برای اعمال محدودیت در استان های سرخ کرونا ، اظهار داشت: با توجه به رنگ اعلام شده برای ظهور تاج در استان های مختلف برای نشان دادن ، فعالیت های چهار گروه شغلی باید در آن استانها تصمیم گیری شود.

وی افزود: به این معنا که مشاغل موجود در این تصمیم به چهار گروه تقسیم می شوند و بر اساس وضعیت شهرها به عملکرد خود ادامه می دهند. به عنوان مثال ، در شرایط سفید ، هر چهار گروه فعال هستند و در شرایط زرد ، گروه چهار ممنوع است و در شرایط نارنجی ، گروه سوم ممنوع است. اما به رنگ قرمز فقط یک گروه می تواند کار کند.

محدودیت در شهرهای سرخ کورونا

معاون فنی مرکز بهداشت محیط و کار حرفه ای وزارت بهداشت در مورد جزئیات کارگروه یک که می تواند کار را در شرایط قرمز ادامه دهد گفت: گروه یک شامل کلیه گروه های امدادی و درمانی ، گروه هایی که نیازمند هستند از مردم و خدمات اضطراری نیز وجود دارد.

فرهادی اظهار داشت: براساس تصمیم ستاد ملی کرونا برای مبارزه با کرونا ، این تصمیم در حال حاضر تهیه و به فرمانداران و دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ می شود تا طبق این شرایط مطابق با شرایط غالب در این نمودار ، نمودار را دنبال کنند. استانها ” به عبارت دیگر ، اگر دانشگاه قبلاً می خواست فعالیت های چهار یا سه گروه شغلی را محدود کند ، باید تصمیم کارمندان را بگیرد ، اما در جدول تصمیم گیری جدید ، وظیفه چهار گروه شغلی کاملاً مشخص است.

وی افزود: علاوه بر این ، اگر استانی قدرت بیشتری را نسبت به موارد ذکر شده در قطعنامه بخواهد ، باید اعلام کند که در صورت تصویب وزرای بهداشت و امور داخلی ، رئیس جمهور از این اختیارات چشم پوشی می کند.

وی اظهار داشت: پیش از این هر تصمیمی که اعلام شده بود براساس تصمیم ستاد تاج گذاری برای کل کشور بود و اگر به عنوان مثال گفته می شود سالن ها بسته می شوند ، تمام سالن های کشور بسته می شوند. اما در حال حاضر ، فقط استان های قرمز محدودیت هایی در فعالیت دارند.

معاون فنی مرکز امور محیط زیست و محیط زیست گفت: “سیاست کلی استفاده مجدد از محدودیت ها نیست. وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با ملی کرونا معتقدند که از این پس جایی خواهد بود.” وزارت بهداشت گفت ، بهداشت حرفه ای. با پیشرفت بیماری ، محدودیت ها بیشتر می شود. سیاست کلی ما اجرای پروتکل ها و نظارت بر اجرای پروتکل ها است.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا