بین الملل

الحوثی: دولت سعودی باید منافع خود را به منافع اسرائیل مقدم بداند

الحوثی: دولت سعودی باید منافع خود را به منافع اسرائیل مقدم بداند

سید عبدالملک الحوثی ، رهبر جنبش انصارالله یمن ، در برنامه جهانی المیادین در شبکه تلویزیونی المیادین الموحید درباره روز جهانی قدس صحبت کرد و گفت که مردم یمن هرگز علت القدس و مسئله القدس.

وی گفت: روز جهانی قدس یک فرصت مهم برای امت اسلامی است که بتواند به پا خیزد و نسبت به مسئله اصلی ، مسئله فلسطین ، احساس مسئولیت و آگاهی کند. وی تأکید کرد که مردم یمن بر اساس ایمان خود موضع قاطعی در مورد پیروزی قانون و کمک به مردم فلسطین دارند و برای آزادی فلسطین و اماکن مقدس و دیگر سرزمین های کشورهای عربی تلاش می کنند .

رهبر انصارالله یمن افزود: ‘مردم ما دشمن اسرائیلی را تهدیدی برای کل ملت و امنیت و ثبات محلی و جهانی می دانند. “اسرائیل یک رژیم اشغالگر است که هیچ مشروعیتی ندارد و این یک سرطان است که باید ریشه کن شود.”

وی سازش برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی را خروج از موضع حقیقت و خیانت به اسلام و مسلمانان می داند و می گوید این اقدام جهت گیری و ریاکاری ثابت آنها را برملا می کند.

با این حال ، عبدالملک الحوثی اظهار داشت که پاک کردن سر عامل مهمی در تحول و حرکت بزرگ به سوی آرمان فلسطین است و این باعث نجات فلسطینیان از دست کسانی می شود که سالها بی تحرک بودند.

وی گفت: سازش ها در طول تاریخ مبارزات فلسطین همیشه نقشی منفی داشته است ، در عمل موثر آنها مانع ایجاد می کند و همیشه در خدمت سیاست دشمن است.

رهبر جنبش انصارالله یمن سپس خواستار پیوند نزدیکتر بین آزادگان امت اسلامی شد و گفت که آنها باید با همبستگی و هم افزایی در بیداری امت و بسیج امت تلاش کنند و در برابر آرمان فلسطین بی طرف نمانند. دشمن مسلمان.

سید عبدالملک الحوثی به درگیری جوانان فلسطینی و صهیونیست ها در اطراف مسجدالاقصی اشاره کرد و آنها را به خاطر این اقدام تحسین کرد و خطاب به مقامات دولت صهیونیستی گفت: شما “آنها این کار را می کنند ، با شما مقابله می کنند.”

وی افزود: مسئله فلسطین امروز از دست مردم ضعیف و ناچیز نجات می یابد و این مقدمه ای است برای یک پیروزی قاطع که بدون شک وعده الهی را حفظ خواهد کرد.

“رهبر جنبش انصارالله یمن در بخشی دیگر از سخنان خود گفت كه یمنی ها بارها از دولت سعودی خواسته اند كه در مقابل آزادی سربازان خود ، زندانیان حماس را آزاد كند ، اما تاكنون وی هنوز پاسخی به این درخواست نداده است. “

وی اصرار دولت سعودی در بازداشت اعضای حماس را نشانه شرمساری و شواهدی از تسلیم و خیانت ریاض به امت اسلامی و حمایت وی از دشمنان عنوان می کند.

عبدالملک الحوثی مجدداً از دولت سعودی خواست که فلسطینی ها را در ازای آزادی دو خلبان و تعدادی از افسران سعودی آزاد کند و از مقامات ریاض خواست که خود را از ورطه خیانت و ستم فلسطینیان آزاد کنند. نجات دادن.

وی در پایان گفت: دولت سعودی باید منافع خود را بالاتر از دشمن اسرائیلی قرار دهد.

311311

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا