جامعه

امام خمینی(ره) در اندیشه و عمل خداباور و مردم محور بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

امام خمینی(ره) در اندیشه و عمل خداباور و مردم محور بود - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، عبدالحسین معزی در متن پیام حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی می گوید: سی و دومین سالگرد درگذشت معمار بزرگ انقلاب اسلامی و رهبر مظلوم اسلام امام خمینی (ره) و سقوط سلطنت منفور ، من مردم شجاع و شجاع ایران اسلامی را بیان می کنم.

چهاردهم خرداد یادآور درد و رنج بزرگ است و اندوه و اندوه مردم ایران را برمی انگیزد. روزی که مردم ایران یک رهبر فرزانه ، یک رهبر روشن فکر ، یک دانشمند ، یک سیاستمدار و یک مجاهد خستگی ناپذیر که استقلال ، ستم و زندگی با عزت را به آنها آموخت ، از دست دادند. سی و دو سال از درگذشت دلخراش امام بزرگوارشان می گذرد و هنوز داغ این جدایی در قلب مردم مسلمان ، عدالت خواه و ستمگر تازه است.

امام خمینی (ره) ، تنها انسان خردمند تاریخ ، یک مجاهد نمونه و بی نظیر بود. او علیه ظلم به پا خاست و حرکت عظیم انقلابی مردم را به سمت تأسیس جمهوری اسلامی سوق داد. او حكومتی تشكیل داد و آرزویی به قدمت تاریخ مبارزات راستی را به انجام رساند و راهی روشن برای مظلومان گشود.

انقلاب اسلامی ، به رهبری رهبر معظم انقلاب ، اکنون بنیادی محکم است که بر بنیان اندیشه های ماندگار امام خمینی (ره) ایستاده است و برای پیشرفت و شکوه و جلال به پشتیبانی ملت بزرگ ایران متکی است. .

راز بقا و تکامل خط امام در وحدت و انسجام ملی نهفته است و همه باید بدانیم که کاشت اختلاف و ناامیدی مردم در آینده امروز در جهت پیشرفت جامعه حرکت نمی کند. به نفع عزیزان ایران. یک جامعه ناامید و غیرارادی نمی تواند پر جنب و جوش و تحول باشد. به گفته امام راحل (رحمه الله علیه) مردم ، به عنوان حافظان شما و صاحبان اصلی زمین ، نقشی اساسی در شکل گیری ، اداره و تداوم جمهوری اسلامی دارند. امام خمینی در تفکر و کردار خداپسندانه و انسانی بود. این دو مفهوم اصلی ترین جنبش آن و هسته اساسی جمهوری اسلامی است.

جمعیت میلیونی امدادگران ، داوطلبان ، جوانان کارگر و کارگران هلال احمر با گرامیداشت 14 و 15 خرداد با تأکید بر ادامه اندیشه روشن و والای آن مرد خداپسند و میراث ماندگار وی با پیروی از رهبر معظم انقلاب کبیر .

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا