جامعه

انتقال پیکر بی‌جان کوهنورد اهوازی در قله کول جنو ازنا

انتقال پیکر بی‌جان کوهنورد اهوازی در قله کول جنو ازنا

آپارات نیوز / لرستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان عنوان کرد: پیکر بی جان یک کوهنورد اهوازی با اصابت بیش از 60 کارگاه فنی به آزنا ازنا منتقل شد.

صارم رضایی امروز 11 مرداد در تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات هلال احمر لرستان به خبرنگاران گفت: کوهنورد کوهستانی از ارتفاعات Kol Geno Azna در ارتفاعات اشترانکوه این شهر سقوط کرده است. به صحنه فرستاده شد

وی عنوان کرد: کوهنورد کوهستانی که زنی 31 ساله اهل اهواز بود ضمن بالا رفتن از قله از تیغه های کول ژنو سقوط کرد و جان خود را از دست داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان خاطرنشان کرد: پس از اعزام تیم های امداد و نجات از کوه هلال احمر ازنا به این منطقه و در نظر گرفتن گرفتگی آسمان ، پس از شناسایی محل دقیق کوه این کوهنورد ، او به دلیل افتادن روی پره ها تا زمان پاک شدن آسمان آزاد شد. متوقف شد

رضایی افزود: بلافاصله پس از هوا ، تیم کوهستان هلال احمر ازنا مجدداً به بدن بی جان کوهنورد دسترسی پیدا کرد و کارگاه های فنی را راه اندازی کرد و آن را به پایین دیوارها و در یک محیط امن منتقل کرد.

وی عنوان کرد: به دلیل عدم انتقال جسد این کوهنورد با هلیکوپتر ، پس از اضافه شدن نیروهای امدادی جدید ، انتقال این کوهنورد بسیار نفسگیر بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان ادامه داد: نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر ازنا جسد این کوهنورد را با اصابت بیش از 60 کارگاه به پیست کاممانان منتقل کردند و پس از 30 ساعت این عملیات نفس گیر خاتمه یافت.

انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا