جامعه

انجام سالانه ۵ میلیون ماموریت توسط اورژانس در کشور

انجام سالانه ۵ میلیون ماموریت توسط اورژانس در کشور

آپارات نیوز/ قم رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به فعالیت 24 هزار نفر در این سازمان گفت: سالانه حدود پنج میلیون ماموریت توسط نیروهای اورژانس در نقاط مختلف کشور انجام می شود که از این تعداد 500 هزار نفر مربوط به حوادث رانندگی است.

آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار با رئیس سازمان اورژانس کشور که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به جایگاه والای پیامبر اسلام(ص) در چند بعد، گفت: این مقام معظم رهبری در سال 1385 به مقام معظم رهبری رسیدند. خداوند متعال در قرآن کریم به لطف خود اشاره می کند زیرا این تأثیر برای همه قابل درک است.

وی بابیان اینکه اورژانس رحمتی برای همه است، خاطرنشان کرد: چتر اورژانس باید همه را با ظاهری برابر پوشش دهد.

نماینده ولی فقیه در استان قم با اشاره به حضور بی باکانه نیروهای اورژانس در بین مردم کرونا و ارائه خدمات، نشان از شجاعت و ایمان بالای این نیروها است، افزود: ع) قرار داده شده است.

جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور نیز در این جلسه گفت: 50 پایگاه هوایی، دو پایگاه دریایی و 200 اورژانس خودرویی در ایران فعال هستند.

وی بابیان اینکه 24 هزار نفر در اورژانس در نقاط مختلف کشور به مردم خدمات رسانی می کنند، گفت: این نشان دهنده ضریب اطمینان نیروهای اورژانس است.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: در شرایطی که بیماران بدترین شرایط را تجربه می کنند، اورژانس بدون پرداخت هزینه به روی بیمار باز است.

وی به هزینه بالای حمل و نقل هوایی اشاره کرد و گفت: سالانه 250 تا 300 میلیارد تومان برای پایگاه های اورژانس هزینه می کنیم و هر ماموریت حدود 100 میلیون تومان برای پرواز هزینه دارد.

میعادفر با اشاره به اینکه موضوع پیوند قلب در بسیاری از کشورها با اورژانس هوایی انجام نمی شود، گفت: روز گذشته سی و پنجمین پیوند قلب توسط نیروهای اورژانس انجام شد.

رئیس سازمان اورژانس کشور به تقدیم 18 شهید به مردم در عرصه مبارزه با کرونا اشاره کرد و گفت: 10 هزار نیروی اورژانس درگیر بیماری کرونا شده اند و این آمار نشان می دهد که این افراد تلاش می کنند بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند. مردم بدون هیچ چشمداشتی تحویل بدهند.” در کرونا هستند.

وی بابیان اینکه نیروهای اورژانس سفیران واقعی نظام در بین مردم هستند، تصریح کرد: خدمت به مردم افتخار ماست و امیدواریم با عنایت امام زمان (عج) بتوانیم خدمات همه جانبه تری ارائه دهیم. به مردم.”

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا