ورزشی

ایران – قطر/ دومین قهرمانی قلعه‌نویی با شکست دارودسته کی‌روش؟

ایران - قطر/ دومین قهرمانی قلعه‌نویی با شکست دارودسته کی‌روش؟

ایران و قطر فینال تورنمنت چهارجانبه قطر را برگزار می‌کنند و شاگردان قلعه‌نویی برابر کارلوس کی‌روش، سرمربی سابق ایران صف‌آرایی خواهند کرد.

به گزارش آپارات نیوز، تیم‌ملی ایران با دعوت فدراسیون فوتبال اردن در تورنمنت چهارجانبه این کشور شرکت کرد و با شکست میزبان به فینال راه یافت تا با قطر تحت هدایت کارلوس کی‌روش که با شکست عراق به فینال رسیده، دیدار کند.

این دیدار (سه‌شنبه) از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه امان و با قضاوت احمد یعقوب، داور عربستانی آغاز می‌شود.

تقابل ایران با مرد پرتغالی که در زمان‌های حضور روی نیمکت تیم‌ملی، موافقان و مخالفان پرشماری داشت، بر حساسیت‌های فینال تورنمنت چهارجانبه اردن افزوده است و فضای حیثیتی را پدید آورده است.

قلعه‌نویی – کی‌روش؛ این جنگ دوستانه باید برنده داشته باشد!

ایران که با هدایت قلعه‌نویی در بازی‌های اخیر عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته، در بازی آخر با اردن نقاط ضعف خود را به نمایش گذاشت و اکنون یوزها تلاش می‌کنند با رفع این ایرادها تا آغاز جام‌ملت‌های آسیا، آمادگی خود را افزایش دهند.

تاریخچه تقابل دوتیم

ایران و قطر تاکنون ۲۳ بار به مصاف هم رفته‌اند که ۱۵ بازی با برتری یوزها به اتمام رسیده، ۵ دیدار با تساوی خاتمه یافته و سه مسابقه با پیروزی قطر همراه بوده است.

آخرین تقابل دو تیم به دی ماه سال ۱۳۹۷ برمی‌گردد، جایی که ایران با گل‌های مهدی طارمی و سردار آزمون، دو بر یک حریف خود را شکست داد.

وضعیت دوتیم در ۵ بازی اخیر

ایران: ۵ برد

قطر: یک برد، دو مساوی، دو باخت

فینال تورنمنت چهارجانبه اردن

ایران-قطر

سه‌شنبه ۲۴ مهرماه ۱۴۰۲

۲۱:۳۰ به وقت ایران

ورزشگاه بین‌المللی امان

داور: احمد یعقوب (عربستان)

انتهای پیام

نویسنده تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از سبک نوشتاری زیبا و توصیفات جذاب، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌های مفصل و زنده از رویدادها و مسابقات ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در به اشتراک گذاری احساسات و لحظات برجسته ورزش با شما دوستان ورزشی قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای هیجان انگیز ورزشی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا