حوادث

بارش باران و وزش باد شدید در تهران

بارش باران و وزش باد شدید در تهران

آفتاب‌‌نیوز :

 براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی ۵ روز آینده، آسمان کمی ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

 از بعدازظهر امروز تا روز دوشنبه با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی در سطح استان به‌ویژه روز‌های شنبه و یکشنبه (۵ و ۶ خردادماه) در ساعات عصر و شب، در بعضی ساعات بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید، در مناطق مستعد بارش تگرگ و در بخش‌های جنوبی استان وزش باد شدید تا خیلی شدید و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

طبق این گزارش، آسمان تهران فردا (۵ خردادماه) قسمتی ابری و وزش باد، به‌تدریج افزایش ابر و افزایش باد، در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد و در روز یکشنبه (۶ خردادماه) قسمتی ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر و باد، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فرودگاه امام خمینی و ورامین با بیشینه دمای ۲۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه‌های استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

تیم تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در استفاده از سبک نوشتاری منحصر به فرد هستم. توانایی خلق تاثیر و ارتباط عاطفی با خوانندگان را دارم.
دکمه بازگشت به بالا