حوادث

بازداشت زنان بدل انداز سکه‌های تقلبی طلا در شاهرود

بازداشت زنان بدل انداز سکه‌های تقلبی طلا در شاهرود

آپارات نیوز/سمنان فرمانده انتظامی شاهرود گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان، زنان بدل انداز سکه‌های تقلبی طلا شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ علیرضا شائینی امروز، ۲۹ فروردین ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی اعلام گزارشی مبنی بر بدل اندازی در یکی از طلافروشی‌های شهرستان شاهرود به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ بلافاصله ماموران پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

وی به حضور سریع ماموران در محل اشاره و تصریح کرد: با بررسی‌های به عمل آمده توسط پلیس مشخص شد چهار زن به صورت گروه دو نفره اقدام به فروش تعدادی سکه‌های تقلبی پارسیان به تعدادی از طلافروشان کرده و متواری شده‌اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران آگاهی با اشرافیت اطلاعاتی و سرنخ های به دست آمده در کمترین زمان ممکن هویت متهمان را شناسایی و با انجام عملیات حرفه‌ای بلافاصله آنان را در چهار نقطه شهر بازداشت کردند.

سرهنگ شائینی با بیان اینکه متهمان غیر بومی و سابقه‌دار در تحقیقات فنی پلیس به پنج فقره بدل اندازی طلای پارسیان در شاهرود اعتراف کردند از طلافروشان خواست هرگونه خرید طلا از مشتری پس از احراز هویت و رویت فاکتور فروش انجام و نسبت به تست آن اقدام کنند.

انتهای پیام

تیم تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در استفاده از سبک نوشتاری منحصر به فرد هستم. توانایی خلق تاثیر و ارتباط عاطفی با خوانندگان را دارم.
دکمه بازگشت به بالا