جامعه

باید در تاریخ گفته شود چه مصائبی بر دولت دوازدهم نازل شد

باید در تاریخ گفته شود چه مصائبی بر دولت دوازدهم نازل شد

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به تولید 20 فیلم مستند در این معاونت که بخشی از آن اقدامات این معاون را به تصویر می کشد ، در مورد مشکلات ساخت این مستندها گفت: این به عهده اوست که اعلام کند و در چه شرایطی قرار دارد. کار کرد ، اما خدا را شکر توانستیم علیرغم مشکلات و کاستی ها شرایط را پیش ببریم.

به گزارش آپارات نیوز ، معصومه ابتکار یکی از موفقیت های ما در این دوره ، معاونت بحث مستند بود. برخی از این فیلم ها مربوط به اقدامات معاون ، برخی مربوط به موضوعات تخصصی مانند قوانین و مقررات و زنان سرپرست خانوار است و برخی دیگر حدود هشت سازمان بالای 35 سال هستند که می توانند الگویی از سازمان ها باشند. هر کسی در وب سایت هاشور می تواند از این فیلم ها استفاده کند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در مورد فیلم “بانوی معنا” گفت: ما در ساخت این فیلم مشکلات زیادی داشتیم که مهمترین آنها وضعیت کرونا بود که گاهی اوقات کار را دشوار می کرد. هرچه بیشتر به خانم کار گرجی ، هر چه کمتر انجام دهیم ، به خواست خدا ، فیلم بانوی معنی شماره را خواهیم دید. 2 بر اساس تحقیقات بیشتر.

وی ادامه داد: فیلم دیگری درباره مهاجرت های غیرقانونی داشتیم و همزمان بین نسل ها گفت و گو داشتیم که مورد استقبال قرار گرفت. ما سعی کردیم رویکرد خود را برای ساخت فیلم برای نسل جوان برای نسل جوان جذاب کنیم. یکی دیگر از اقدامات ما این بود که تحقیقی در مورد زندگی حضرت خواجه (س) تهیه کنیم که در مرحله دوم به کتاب تبدیل شد. داستان جذابی است. ما همچنین یک فیلمنامه داریم که اگر خدا بخواهد تبدیل به فیلم می شود.

ابتکار همچنین گفت که معاون در جشنواره زنان و علوم از خانم گرجی به عنوان دانشمند “پیشرو” در زمینه علوم قرآنی تقدیر کرد و اقدامات این معاون را در زنده نگه داشتن نام گرجستان موفقیت آمیز توصیف کرد. وی گفت: موفقیت خداوند برای انجام برخی از وظایف خود در قبال این استاد بزرگوار بود و ما موظف بودیم گوشه ای از زندگی بانو را که برای نسل جوان جذاب است به تصویر بکشیم و روح آنها را منتقل کنیم.

او همچنین گفت که فیلم “سفر طاهره” درباره زندگی من است. طاهره صفارزاده توسط این معاون تهیه می شود.

انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا