بین الملل

باید کفر به طاغوت را در خود تقویت کنیم

ملت ایران تا ابد مدیون شهیدان هستند

باید کفر به طاغوت را در خود تقویت کنیم

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه ملت ایران تا ابد مدیون شهدا هستند، گفت: باید کفر به طاغوت را در خود تقویت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری چهارشنبه شب در یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی کاشان گفت: ملت ما تا ابد مدیون شهیدان است و این یادواره شهدا یعنی میهمانی شهدا و در هر میهمانی از دارایی میزبان هزینه می‌شود، مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) ایمان به خدا و کفر به طاغوت را دارایی و ویژگی شهدا عنوان کردند.

وی بیان کرد: در فتنه سال گذشته که تعداد زیادی از بسیجیان، نیروی انتظامی و پاسداران شهید شدند، دشمن در فضای مجازی ذهن مردم را نشانه گرفت و اگر همه ما به حرف‌های دشمن کفر می‌ورزیدیم هیچ وقت این اغتشاشات رخ نمی‌داد.

استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: در میهمانی شهدا، پذیرایی نخست اینگونه است که باید به هرآنچه از دهان دشمن بیرون آمد، کافر و هرآنچه از دهان خدا و پیامبر (ص) بیرون بیاید، مومن باشیم، دارایی شهدا این بود که هرآنچه شاه می‌گفت را دروغ و آنچه امام خمینی (ره) می‌گفت را صحیح می‌دانستند.

ماندگاری گفت: ایمان شهدا اینگونه است که خدا، پیامبر (ص) ائمه اطهار (ع) و نایب امام (ع) همه راست می‌گویند، اما آنچه دشمن می‌گوید دروغ است.

وی افزود: شهدا به ما می‌گویند در ایمانتان تجدیدنظر کنید؛ اخبار صحیح مربوط به خدا و، ولی خدا و اخبار دروغ مربوط به شیاطین و فضای مجازی است و خود شیطان در آیه ۲۲ سوره ابراهیم می‌گوید من دروغ می‌گویم.

ماندگاری اظهار کرد: آمریکا از ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ تاکنون ما را فریب داده، اما بعضی از مسئولان هنوز متوجه نشده اند، معنی آیه ۲۲ سوره ابراهیم این است که شیطان در روز قیامت می‌گوید، آنچه خدا گفته صحیح است، حجاب و حیا خوب است؛ اما آنچه من شیطان به شما گفتم دروغ بود.

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: اخباری که توسط مردم نقل می‌شود، مشکوک است. شهدا فقط به حرف خدا و ولی خدا ایمان دارند و با حرف‌های مردم تجملات زیاد شده و ازدواج عقب افتاده و شهدا اکنون به ما می‌گویند هر کاری انجام می‌دهید با حجت خدا و ولی خدا انجام بدهید.

ماندگاری گفت: باید کفر به طاغوت را در خود تقویت کنیم و شهدا به ما می‌گویند ایمان فقط به خدا بیاورید و فقط به خدا ایمان داشته باشید.

به گزارش آنا، سه شهید گمنام در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان مدفون هستند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان سال ۱۳۶۳ تاسیس شد و اکنون به عنوان شانزدهمین دانشگاه آزاد اسلامی کشور و نخستین دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان فعالیت می‌کند، این دانشگاه دارای سرای فرش ماشینی و سه مرکز تحقیقات و فناوری، شتاب‌دهنده و آزمایشگاه طراحی فرش است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

کارگروه خبری مطالب بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای اقتصادی جهانی. با توجه به دانش در زمینه اقتصاد جهانی، به شما اخبار مهم و تحلیل‌هایی را درباره تغییرات اقتصادی جهانی ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی منحصر به فرد، به شما نکات کلیدی اقتصادی را بیان می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا