عمومیکسب و کار برتر

با انواع مدل های سطل زباله اداری آشنا شوید

سطل های اداری و بازیافت زباله های سازمان

تمام سازمان های و ادارات هرچند هم کوچک باشند نیاز به سطل آشغال (سطل زباله اداری) دارند ، زیرا تولید زباله جز جدایی ناپذیر از فعالیت و کارما نمی باشد.در این پست جزییاتی درباره انواع سلطل اداری و راهنمای خرید و نکات دیگر که لازم هر سازمان می باشد را مطرح می نماییم.

با انواع مدل های سطل زباله اداری آشنا شوید

بازیافت زباله در سازمان :

بطور متوسط حدود 80 درصد زباله ادارات قابل بازیافت است . شرکت ها در هر جایی که باشند کوشش می کنند که به سوی نشاط و خرمی حرکت کنند اما این امر وابسته به تلاش کارکنان آنهاست.این کارکنان کسانی هستند که پرینت های کاغذی می گیرند و کلی ظرف یکبار مصرف استفاده میکنند و در نهایت هم اینها را به سادگی به سطل آشغال می اندازند بدون آنکه در باره شان فکری بکنند.

در شروع کار بازیافت مواد محمدودی توصیه می شود. محصولات کاغذی گزینه مناسبی می باشد و پس از آن در ادامه ظروف یکبار مصرف ، مداد ، پلاستیک ، جوهر و … را طبق دستورالعمل  و راهنمایی های سازمان بازیافت می کنند.

نکات مهم بازیافت و خرید سطل های اداری:

توجه به نکات ذکر شده در متن پایین شما را می تواند در انجام این کار کمک کند.سطل های زباله نزدیک اتاق های کپی و پرینت و میز کارمندان باشد.

لیبل گذاری و تعیین جای سطل های اداری در سازمان

مشخص کنید که داخل هر سطل چه نوع زباله ای ریخته شود و سطل مواد بازیافتی  از مابقی سطل ها جدا گردد.برای کارمندان خود به وضوح روشن نمایید چقدر بازیافت مواد برایتان اهمیت دارد و به همین منظور تا انتهای کار را به خوبی انجام دهید.

در صورتی که امکان فروش مواد بازیافتی در سازمانتان وجود دارد ، پول بدست آمده از این کار را برای کارهای خیر خرج کنید شما با این کار ضمانت اجرایی بازیافت مواد دور ریختنی را در سازمان انجام داده اید.برای راحتی کارمندان سطل های بازیافتی را با رنگ ها و جنس های یکسان خریداری کنید.

انواع سطل اداری

سطل های زباله بزرگ

سطل های زباله تفکیک مناسب رستوران ها

سطل زباله اداری

سطل زباله اداری پلاستیکی بهتر است یا استیل ؟

سطل زباله های استیل اگر از متریال استیل ضدزنگ باشند، در برابر شیرآبه های زباله ها دچار تغییر رنگ و خوردگی و در اثر ضربات ترک و شکسته نمی شوند. سطل زباله های فلزی مستحکم بوده در برابر آتش سوزی ذوب نمی شوند. همچنین سطل های استیل بوی زباله های را جذب نمی کنند و مقدار میکروب و باکتری کمتری در آن باقی می ماند. بدنه سطل زباله های اداری استیل دارای رنگ کروم یا استیل می باشند اما برای تنوع دادن به ظاهر آنها در برخی از مدل ها درب و پدال آنها را از متریال های پلاستیکی می سازنند.

سطل زباله های پلاستیکی اگر دارای ضخامت مناسب و متریال مرغوب و با کیفیت باشد در برابر تابش مستقیم نور خورشید تغییر رنگ نمی دهد و همچنین از جذب نور و گرم شدن داخل سطل زباله و انتشار بیش از حد بوی بد زباله جلوگیری می کنند. رنگ بندی های متنوع سطل زباله های پلاستیکی باعث شده تا تفکیک زباله ها به آسانی انجام شود زیرا می توان برای هر یک از زباله ها سطل زباله با رنگ متفاوت قرار داد. علاوه بر اینها سطل زباله های پلاستیکی اداری قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به سطل های استیل دارند و همچنین در اثر شستشو دچار لک نمی شوند

کاربرد سطل زباله های پلاستیکی

از متریال های پلیمری برای ساخت سطل زباله های خانگی ، اداری ، هتل ، بیمارستان ، سینما ، سالن های تشریفات ، کارخانجات ، شرکت های خصوصی و دولتی و….. هر محیطی باز و بسته ای که احتمال تردد در آن وجود داشته باشد استفاده میشود . از یک دفتر کاری کوچک گرفته تا …  هر محیط  مرطوب  ، صنعتی ، تجاری یا مسکونی  نیاز به سطل زباله دارند و از آنجایی که مواد پلیمری بهترین و مقرون بصرفه ترین مواد برای ساخت مخزن هایی چون سطل زباله است  ،  بیشتر مخزن های زباله  سطح شهر از پلاستیک تولید میشوند . ویژگیهای بارز مواد پلیمری در ساخت سطل زباله  عبارتند از  :

  • قابل شستشو هستند
  • سبک وزن و مقاوم هستند
  • قابل حمل و جابجایی آن ها آسان است
  • مقرون بصرفه هستند (مهمترین ویژگی برای توانایی و قدرت خرید مصرف کنندگان )

سطل زباله پارکی

بر خلاف دیگر سطل های زباله که به دنبال سطل های قابل حمل هستیم ،  پارک ها را باید به سطل زباله ثابت مجهز کرد . استفاده از سطل های متحرک ساده و چرخدار و ….. نمیتواند گزینه خوبی برای پارک باشد چرا که  :

  • فاصله بین سطل ها بهم نخورد
  • سطل زباله پارکی اگر ثابت نباشد امنیت ندارد
  • موقعیت سطل ها در پارک تعیین شده است و نمیتواند هر کجای پارک  باشد .

بهترین سطل زباله پارک چیست؟

سطل  زباله های پارک معمولا پایه فلزی و مخزن پلاستیکی دارند . اما سطل های  مخزن فلزی عمر بیشتری نسبت به پلاستیکی دارند . ولی بهر حال این نیز بستگی به متریال بدنه سطل زباله دارد . در خرید سطل زباله پلاستیکی پارکی از ما تضمین مقاومت و ماندگاری  و دوام محصول در فصول مختلف به شما داده خواهد شد .

انواع سطل زباله گالوانیزه

سطل های شهری از جنس گالوانیزه و در لیتراژ 600 لیتری تا 1100 لیتری تولید میشوند . از سطل های مکانیزه در سالن های بزرگ ، ورودی و خروجی پارک و تفرجگاه ها ،  کوچه و خیابان ها ، و نقاط پر تردد  استفاده میشود . لازم به ذکر است که یکی از مشکلات اصلی سطل زباله گالوانیزه شکستن زود هنگام چرخ های آن است که فروشگاه آستیاگ طرح های جدید چرخ ها را برای عمر بیشتر سطل در نظر دارد . برای مشاوره و ثبت سفارش سطل زباله گالوانیزه به وبسایت آستیاگ مراجعه نمایید .

چند مدل درپوش سطل زباله پلاستیکی  تولید میشود؟

خب طبیعتا  برای ساخت قطعات یک مخزن زباله، طرح  سطل آشغال را در نظر میگیریم و نسبت به آن و با توجه به تقاضای مصرف کنندگان تلاش میکنیم تا درپوش های بهتری در نسل های جدید سطل زباله ارائه کنیم . برای مثال اکنون درپوش های زیر رایج ترین نوع درب متحرک مخزن زباله ها هستند

  • درپوش های ساده
  • درپوش های پدالی
  • درپوش های بادبزن
  • درپوش های قیفی

انواع سطل زباله استیل

از ویژگیهای سطل زباله استیل میتوان به موارد زیر اشاره کرد  :

  • مقاومت بالایی در برابر تابش نور آفتاب و تغییراتی فصلی دارد
  • سطل زباله استیل هرگز زنگ نمیزند
  • به راحتی قابل شستشو میباشد
  • برای شستشوی بهتر با هر نوع مواد شوینده و اسیدها سازگار است
  • این نوع سطل زباله را حتی میتوان با وسایل زبر و خشن تمیزکاری کرد .
  • مقاومت بی نظیر در برابر مواد شیمیایی دارد
  • زیبایی و براقیت بی نظیری دارد
  • سطل زباله استیل از نظر مقاومت محکم ترین نوع سطل زباله های رایج است
دکمه بازگشت به بالا