استانها

برای حضور موفق در پار المپیک تلاش می‌کنیم

برای حضور موفق در پار المپیک تلاش می‌کنیم

محمدرضا مظلومی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آپارات نیوز، در خصوص حضور در مراسم روز شهدای ورزشکار اظهار داشت: شهدا قهرمان‌های واقعی هستند. این عزیزان از جان خود که ارزشمندترین دارایی هر کس محسوب می‌شود، مایه گذاشته‌اند و ما وظیفه داریم همواره یاد و خاطره شان را زنده نگه داریم. شهدا بهترین انسان‌ها هستند و ما باید پیروان خوبی برای آنها باشیم.

وی در ادامه تاکید کرد: شهدا فقط قهرمان نیستند، بلکه پهلوان هم هستند. دریافت مدال برای قهرمان‌های ورزشی یک موضوع ظاهری است اما شهدا در کنار مدال‌های ظاهری، مدال‌های معنوی را دریافت کرده اند و ما باید یاد و خاطره آنها را همیشه زنده نگه داریم.

رییس فدراسیون نابینایان وکم‌بینایان اشاره‌ای به برنامه این فدراسیون در ماه‌های پیش روی داشت و در این خصوص خاطرنشان کرد: ما در پارالمپیک در رشته‌های دوومیدانی، جودو و گلبال موفق به کسب سهیمه پارالمپیک شده‌ایم. در ماه جاری مسابقات انتخابی شنا را در تقویم اجرایی‌مان داریم و در خرداد ماه هم مسابقات قهرمانی دوومیدانی را زیر نظر NPC برگزار می‌کنیم که این رقابت‌ها هم، جزو رقابت‌های انتخابی حضور در پارالمپیک محسوب می‌شود.

مظلومی در پایان در مورد سهمیه‌های کسب شده توسط این فدراسیون برای حضور در رقابت‌های پار المپیک تصریح کرد:  ما تا به امروز ۶ سهمیه در رشته دوومیدانی کسب کرده ایم که امکان افزایش آن وجود دارد. این در حالی است که ما سه جودوکار در پار المپیک داریم که امیدواریم نتایج خوبی کسب کنند. در رشته گلبال هم تیم ما برای حضور پرقدرت در پار المپیک آماده می‌شود که تیم ما در بین ۲۰۰ کشور موفق به کسب یکی از ۸ سهمیه ممکن شده است و ان شاالله که بتوانیم در این رشته هم شرایط خوبی را در پاریس داشته باشیم.

گفت‌وگو از علی شفیعی جم

انتهای پیام /  

دکمه بازگشت به بالا