جامعه

برخورد جدی با دستگاه‌های متخلف کرونا/ معرفی ۴ نفر در تامین اجتماعی به تخلفات اداری

برخورد جدی با دستگاه‌های متخلف کرونا/ معرفی ۴ نفر در تامین اجتماعی به تخلفات اداری

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با تأکید بر اینکه هیچ گونه سو susp ظن در برخورد با متخلفان از پروتکل های بهداشتی در دستگاه های دولتی وجود ندارد ، افزود: امروز چهار نفر از کارکنان وی در یک بازدید فوری از سازمان اجتماعی امنیت با پروتکل های بهداشتی مطابقت دارد. ‘تخلفات در تخلفات اداری گزارش شده و به مدیرعامل این سازمان هشدار جدی داده شده است.

به گزارش آپارات نیوز ، غلامرضا عباس پاشا ، در پی بازدیدهای عمیق از وزارت اقتصاد و دارایی ، سازمان مالیات و سازمان تأمین اجتماعی در مورد انطباق با پروتکل های بهداشتی و اجرای دورکاری در این سازمان ها ، گفت: “امروز ما مراجعه فوری به این دستگاه سه دستگاه داشت و دلیل انتخاب آنها این بود که این دستگاهها از نظر عملیاتی در بین شهروندان ناراضی بودند و گزارشات آنها به دفتر فرمانداری ارسال می شد. این شکایات مربوط به ارگانهای تابعه ، یعنی بانکها ، ادارات مالیاتی و شعب تأمین اجتماعی است. امروز به ستاد مرکزی آمدیم ، جایی که بعضی اوقات شاهد رعایت دورکاری و رعایت پروتکل های بهداشتی مانند استفاده از ماسک بودیم. متأسفانه ، در سازمان تأمین اجتماعی دیده ایم که کارمندان حتی گاهی از راه دور کار نمی کنند و برخی افراد در بعضی قسمتها از ماسک استفاده نمی کنند و مدیرعامل سازمان اخطار جدی می دهد.

وی تأکید کرد: بدون شک مسئولیت نمایندگان در توسعه منابع انسانی این است که پاسخگوی این موارد و جلوگیری از تخلفات باشند ، امروز در جریان بازدید از سازمان تأمین اجتماعی ، چهار متخلف با تخلفات اداری و گزارش باید به فرماندار و ستاد ملی در کرونا ارسال شود. “شد.

معاون استاندار تهران ادامه می دهد: “از همه شهروندان و کارمندان ادارات و دستگاه های دولتی شدیداً مصرانه می خواهیم که پروتکل ها را در این شرایط خاص جدی بگیرند تا بتوانیم با همکاری و همدلی یکدیگر این شرایط سخت را پشت سر بگذاریم.” در این راستا ، قطعاً با متخلفان عدم رعایت پروتکل های بهداشتی بدون سو susp ظن و جدی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا