جامعه

بررسی برنامه وزرای پیشنهادی کشور، دفاع، علوم و آموزش و پرورش در کمیسیون اقتصادی

بررسی برنامه وزرای پیشنهادی کشور، دفاع، علوم و آموزش و پرورش در کمیسیون اقتصادی

سخنگوی کمیته مشورتی اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بررسی برنامه وزیران پیشنهادی کشور و دفاع در جلسه این کمیسیون خبر داد.

غلامرضا رهابه در گفت وگو با آپارات نیوز ، با اشاره به جلسه امروز (دوشنبه) این کمیسیون گفت: احمد وحیدی ، وزیر پیشنهادی کشور ، برنامه های خود را برای مدیریت وزارت کشور با حضور در مجلس شورای اقتصادی ارائه کرده است. کمیسیون. “

وی افزود: تمرکززدایی و گسترش اختیارات فرمانداران ، حکمرانی مناسب تقسیمات کشوری و نحوه برگزاری انتخابات ، اصلاح انتخاب سیاست ها برای انتخاب استانداران ، لزوم انتخاب و استفاده از اختیارات محلی برای انتخاب استانداران ، موضوعات مربوط به اتباع خارجی ، تقویت و تأمین تجهیزات اجرای قانون. در جلسه امروز مورد بحث قرار گرفت.

این نماینده مجلس یادآور می شود: “پس از جلسه ، میزبان آقای محمدرضا قرایی آشتیانی ، وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی ارتش بودیم که در ابتدا گزارشی از برنامه های خود برای ایجاد این مدیریت پیچیده ارائه داد.”

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: تقویت دفاعی کشور و ارتقای خدمات به ارتش از جنبه های کلیدی برنامه های وزیر دفاع است که در جلسه امروز مورد بحث قرار گرفت.

وی همچنین به جلسه بعد از ظهر این کمیسیون با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اشاره کرد. حفظ کرامت معلمان ، رتبه بندی معلمان ، ارتقای جایگاه دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی و حل مشکلات موجود در آموزش و پرورش مورد بحث قرار گرفت.

این نماینده مجلس افزود: بعد از وزیر آموزش و پرورش ، زلفی گل ، وزیر پیشنهادی علوم ، تحقیقات و فناوری دولت آینده در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برای ارائه برنامه های خود حاضر شد.

مرحبا همچنین گفت: در جلسه کمیسیون اقتصادی با وزیر پیشنهادی علوم ، تحقیقات و فناوری ضمن تاکید بر تعامل با دانشگاه آزاد اسلامی ، انتقاد از پذیرش دانشجو ، کاستی های کنکور در صلاحیت ، وضعیت از دانشگاه آزاد ، کیفیت آموزش در برخی از دانشگاهها ، به ویژه دانشگاههای پیام ، مورد بحث قرار گرفته است. دانشگاههای سبک ، کاربردی و غیرانتفاعی ، تغییرات در دانشگاهها و مدیریت نیروی انسانی و عدم توجه به مناطق محروم مورد بحث قرار گرفت.

انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا