استانها

برف‌روبی ۲۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی / ۲۸ نفر از کولاک نجات یافتند

برف‌روبی ۲۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی / ۲۸ نفر از کولاک نجات یافتند

به گزارش آپارات نیوز آذربایجان‌غربی، بارش برف برخی محورهای شهرهای شمالی استان را سفیدپوش کرد.

نجات ۲۸ نفر متاثر از برف و کولاک

حمید محبوبی مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: از ساعت ۲۱ یکشنبه ۲۶ آذرماه ، به دلیل بارش برف و کولاک، تردد در محور چالدران به خوی و شوط به چالدران به سختی انجام گرفت.

وی افزود: نجاتگران پایگاه‌های امداد و نجات قره چی بلاغ چالدران و مرگنلر شوط بلافاصله به محل حوادث اعزام شدند و ۷ خودروی گرفتار شده در محور چالدران به خوی و شوط به چالدران را رهاسازی و ۲۸ نفر سرنشین متاثر از این برف و کولاک را امدادرسانی کردند.

برف روبی بیش از ۲۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان

ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی با اعلام این خبر گفت: پیرو بارندگی ها در شبانه روز گذشته با برف روبی بیش از ۲۵۰ کیلومتر از راههای مواصلاتی استان توسط ۴۰ نفر از نیروهای راهداری شاهد تردد روان در کلیه محور ها بودیم.

وی با اشاره به بارش برف در محورهای مواصلاتی شهرستان‌های ماکو، قره ضیاالدین، شوط، آواجیخ، چالدران، خوی و مسیر پایانه‌های مرزی رازی و سرو گفت: خوشبختانه و با توجه به بارش سنگین برف و با تلاش راهداران استان با استفاده از ۲۰ دستگاه ماشین آلات راهداری و نزدیک به ۹۰ تن شن‌ و ماسه مصرفی، هیچ انسدادی در محورهای مواصلاتی طی ۲۴ ساعت گذشته اعلام نشده و هم اکنون جوی آرام در این محورها حاکم است

وی خاطر نشان کرد: کلیه محورهای مواصلاتی استان باز بوده و مشکلی برای تردد وجود ندارد.

46

دکمه بازگشت به بالا