استانها

برق پایدار انتخابات ریاست جمهوری در استان قزوین توسط  ۷۵ اکیپ فنی و عملیاتی تامین شد

به گزارش خبرگزاری آپارات نیوز از قزوین، یوسف اینانلو در این باره اظهارداشت: با آماده باش ۷۵ اکیپ عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق در سراسر استان زمینه تامین برق مطمئن و پایدار حوزه های رای گیری مهیا شد.

وی بیان کرد: با توجه به برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه ۸ تیرماه و اهمیت استمرار جریان برق در زمان برگزاری انتخابات، ۷۵ اکیپ فنی و عملیاتی از نیروهای شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین با حضور ۲۵۰ نفر از همکاران فنی و پشتیبانی و تجهیز ۷۵ دستگاه خودروی سبک و سنگین با هدف پشتیبانی و پایداری کامل شبکه‌های توزیع برق و تامین برق شعب اخذ رای  تا پایان برگزاری انتخابات و شمارش آرا با آماده باش کامل حضور داشتند.

برق پایدار انتخابات ریاست جمهوری توسط  ۷۵ اکیپ فنی و عملیاتی تامین شد

اینانلو تصریح کرد: حضور گروه‌های عملیاتی در نقاط حساس، آمادگی خودروهای عملیاتی، نظارت و بازدید از وضعیت تامین برق مراکز و شعب اخذ رای در سراسر استان از جمله اقداماتی بود که از دو روز قبل انجام شد و در روز برگزاری انتخابات نیز توسط این اکیپ ها تداوم داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین یادآورشد: این گروه های عملیاتی شامل گروه های اجرایی، عملیاتی و پشتیبانی به صورت کامل آماده بودند تا در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع آن اقدام کنند.

وی بر آمادگی کامل این شرکت در جهت تامین برق پایدار شعب رای گیری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در جمعه آینده نیز تاکید کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا