جامعه

برگزاری آزمون هماهنگ منطقه‌ای برای ارزشیابی ششم ابتدایی‌ها

برگزاری آزمون هماهنگ منطقه‌ای برای ارزشیابی ششم ابتدایی‌ها

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در سال های گذشته امتحان نهایی پایه ششم به صورت هماهنگ برگزار می شد، گفت: امسال تاکید کردیم که مناطق در پایان سال تحصیلی، حتما امتحان هماهنگی کلاس ششم را جدی تر بگیرید.

رضوان حکیم زاده در گفت وگو با آپارات نیوز، وی درباره نحوه سنجش نهایی در سال آخر دبستان و دانش آموزان پایه ششم گفت: با توجه به شرایط خاصی که دانش آموزان در این دو سال داشتند، نیاز به سنجش کامل در پایه ششم داریم.

وی افزود: تلاش می‌کنیم دانش‌آموزانی که به هر دلیل نتوانسته‌اند مهارت‌های لازم را در فعالیت‌ها و برنامه‌های درسی کسب کنند شناسایی و نسبت به وضعیت یادگیری دانش‌آموزان تصور دقیق‌تری داشته باشیم و آموزش‌های جبرانی و تکمیلی ارائه کنیم. برنامه برای آنها.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه آزمون پایه ششم در سال های گذشته به صورت هماهنگ در مناطق برگزار می شد، گفت: امسال تاکید کرده ایم که مناطق در پایان برای سال ششم نیاز به آزمون هماهنگی بیشتری دارند. جدی برای سال ششم

حکیم زاده ادامه داد: درخواستی را به شورای عالی آموزش و پرورش ارسال کرده ایم تا در صورت فرصت، امتحانات پایه ششم به جای منطقه ای با هماهنگی استانی برگزار شود تا در سراسری ارزیابی دقیق تری داشته باشیم. مرحله. ” هنوز پاسخی از شورای عالی دریافت نکرده ایم. اما به هر حال هماهنگی نواحی همچنان مانند گذشته است و آیین نامه سنجش کیفی توصیفی از قبل ارائه شده است و فقط تاکید کرده ایم که مدارس باید با جدیت بیشتری کار کنند و نظارت دقیق تری داشته باشند.

وی افزود: البته در سال های گذشته بر برگزاری آزمون هماهنگ در سطح منطقه آنچنان که انتظار داشتیم تاکیدی نبود، اما امسال لازم است نظارت ها جدی تر باشد و کمک کنیم تا ارزیابی جامعی داشته باشیم. دانش آموزان “یادگیری در مناطق آموزشی”.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا