دانش و سلامت

بستری شدن ۴۵۳ بیمار در بخش‌های کرونایی کهگیلویه و بویراحمد/ ۲۷۸ فوت کرونایی

453 بیمار بستری در بخشهای قلب کهگیلویه و بویراحمد / 278 فوت کرونر

آپارات نیوز / کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش تعداد قربانیان تاج در استان به 278 نفر خبر داد و گفت: متأسفانه در 24 ساعت گذشته دو هموطن در استان بر اثر ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش تعداد قربانیان تاج در استان به 278 نفر خبر داد و گفت: متأسفانه در 24 ساعت گذشته دو هموطن در استان بر اثر ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.
پرویز یزدان پناه افزود: هم اکنون 453 بیمار مشکوک به عروق بیماری کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 166 بیمار خاص بیماری کرونا هستند و 5 نفر نیز در بخشهای ویژه تحت درمان هستند.
وی ادامه داد: از تعداد کل بیماران ویروسی کرونا در کهگیلویه و بویراحمد 14048 گزارش شده است که بهبود یافته است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از 361 نمونه دریافتی از آزمایشگاه سلول و مولکول یاسوج ، حدود 65٪ نمونه ها مثبت هستند و بیشتر موارد در استان کهگیلویه (3٪) ، گچساران (4) است. ٪) ، بویراحمد (3٪) ، چرام (1٪). لنده (3٪) ، بهمئی (3٪) و بقیه در شهرهای دیگر استان بودند.
یزدان پناه با اشاره به اینکه ویروس کرونا بسیار خیانت آمیز و غیرقابل پیش بینی است ، گفت: وقتی افراد علائم بیماری را مشاهده می کنند ، آنرا ویروس کرونا می دانند و به دلیل افزایش آلودگی جامعه ، از دیگران حتی در خانه دور می مانند. ” .
وی خاطرنشان کرد: ویروس کرونا در پاییز و زمستان فعالیت بیشتری دارد زیرا با کاهش دما مردم درها و پنجره های خانه ها و محل کار را می بندند و تهویه مناسب وجود ندارد.
به گزارش آپارات نیوز ، وی به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه می دهد: “در حال حاضر ، بیشتر راه های ایجاد ویروس کرونا از طریق اجتماعات خانوادگی ، بنابراین لازم است که دیدارهای خانوادگی را به حداقل برسانید و فاصله جسمی ، استفاده از ماسک و تهویه مناسب در خانواده را حفظ کنید. به حساب آورد. دارد
انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا