عمومیکسب و کار برتر

بهترین بلبرینگ ساخت کدام کشور است؟

شرکت ها و کمپانی های زیادی در دنیا در زمینه ساخت بلبرینگ فعالیت می کنند. بهترین و مطرح ترین برند های سازنده این قطعه صنعتی، را در ادامه معرفی می کنیم تا با شناخت بیش تر و اطلاعات کامل تر در این مورد بتوانید خرید رضایت بخش و مطمئنی را داشته باشید.

بهترین بلبرینگ ساخت کدام کشور است؟

  1. کمپانی SKF یکی از برترین سازندگان بلبربنگ در دنیا

شرکت SKF که یکی از سازندگان مطرح بلبرینگ می باشد. در سال 1907 در شهر گوتنبرگ سوئد، تاسیس شده و به سرعت تبدیل به یک شرکت مطرح در زمینه ساخت بلبرینگ در دنیا گردید. امروزه این شرکت در بیشتر از 130 کشور دنیا دارای نمایندگی است و دارای بیش از 100 تولید کننده و 15000 شرکت فروش در دنیا می­باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه مراجعه کنید.

  1. شرکت UBC، تولید کننده برتر بلبرینگ در دنیا

برند UBC به عنوان یک تولید کننده قطعات بیرینگ ها گرید بالا شناخته شده است. این شرکت چینی با استفاده از نوآوری هایی در زمینه پروسه تولید عنوان یک شرکت فعال بلبرینگ شناخته شده است. تمامی محصولات بال و رولر بیرینگ این شرکت حاصل همکاری با سازندگان مطرح دنیا می باشد. در شرایط توسعه و پیشرفت جهانی، شرکت UBC، محصولات خود را با هدف کاهش قیمت، کیفیت و کارایی بالا تولید می ­کند.

  1. شرکت NSK، سازنده بلبرینک در تمام رنج ها در دنیا

شرکت NSK نیز یکی از سازندگان مطرح بلبرینگ می باشد. در سال 1916 تاسیس گردید و اولین بیرینگ ساخت ژاپن را تولید نمود و اکنون تمام رنج بلبرینگ را تولید و در دنیا به فروش می­رساند. این شرکت نقش زیادی در پیشرفت اکثر صنایع و تکنولوژی مکانیکی در ژاپن را داشته است. امروزه NSK دارای بزرگترین سیستم توزیع بلبرینگ در ژاپن و یکی از تامین کنندگان بزرگ در سطح دنیا می­باشد. در صورتی که تمایل داشتید که درباره بیش تر بدانید به صفحه آن مراجعه کنید.

  1. کمپانی NTN، تولید کننده با کیفیت ترین بلبرینگ ها در جهان

شرکت NTN یکی از بزرگترین تولید کنندگان بیرینگ با تعداد کارخانجات زیادی در دنیا می­ باشد. این شرکت یکی از برجسته ترین تامین کنندگان بیرینگ هم در بازار صنعت و هم اتومبیل است. این شرکت در سال 1918 تاسیس شد و برای مدت طولانی به دلیل داشتن بیشترین کیفیت و دقت و استاندارد در صنعت معروف شد و یکی از شناخته شده ترین برندها در صنعت و خودروسازی به شمار می­رود. مکان اصلی این شرکت در شهر اوساکای ژاپن واقع شده و با استخدام بیش از 18 هزار نفر نیروی کار در 27 کشور دنیا یکی از مطرح ترین برندهای تولید کننده بیرینگ دنیا بشمار میرود. برای کسب اطلاعات بیش تر به صفحه مراجعه کنید.

  1. شرکت KOYO، سازنده بزرگترین بیرینگ ها در جهان

این شرکت ژاپنی در سال 1921 تاسیس شده و هم اکنون دارای 8 کارخانه و 6 شرکت فروش داخلی می­ باشد. همچنین دارای 24 شعبه فروش و 26 کارخانه در سایر کشورهای دنیا است. توانایی شرکت KOYO در ساخت بیرنگ های بسیار بزرگ با دهانه خارجی 7 متر تا بیرینگ های مینیاتوری با دهانه داخلی در حد چند میلیمتر می باشد. جهت مطالعه بیش تر در مورد   به صفحه آن مراجعه کنید.

  1. کمپانی TIMKEN، از جمله بهترین شرکت های تولید کننده بلبرینگ

کمپانی Timken در سال 1899 تاسیس گردید. این شرکت در طی یک قرن با تمرکز بر روی مباحث انتقال قدرت و مدیریت اصطکاک، نیاز طیف گسترده از کاربرها از جمله صنایع هوایی، اتومبیل، لوازم حفاری و تجهیزات پزشکی را برآورده کرده است. حل کردن مشکلات کاربران همچنان دغدغه اصلی این کمپانی می باشد. همانطور که هنری تیمکن با ثبت اختراع رولبرینگ مخروطی، زندگی را برای اپراتورهای واگن های باربری و حیوانات باربر آسان نمود. در صفحه می توانید در مورد این برند اطلاعات بیش تری را کسب کنید.

بهترین مارک بلبرینگ چیست؟

امروزه حضور بیرینگ (بلبرینگ، رولبرینگ و یاتاقان) ها در بسیاری از کاربرد های عام و خاص به قدری افزایش پیدا کرده است که دیگر تعداد کارخانه ها و شرکت های تولید کننده بلبرینگ و رولبرینگ قابل شمارش نیست و محدود به یک یا چند کشور خاص نمی باشد.در واقع برای پاسخ به این پرسش که بهترین مارک بلبرینگ چیه؟ ابتدا باید کمی با کشور های تولید کننده این قطعه صنعتی و پر تکرار ترین مارک ها آشنا شویم.

معرفی مارک (برند) های مطرح بلبرینگ

به طور کلی تمامی مارک های بلبرینگ و رولبرینگ را میتوان به سه دسته مارک های آمریکایی، اروپایی و آسیایی دسته یندی کرد.که در ادامه به معرفی چند نمونه از پر مصرف ترین مارک ها تولید هر کشور میپردازیم.

مارک های آمریکایی

  1. TIMKEN
  2. BOWER
  3. NDH
  4. HYATT

مارک های اروپایی

  1. FAG
  2. SKF
  3. INA
  4. DKF
  5. ZKL
  6. SNR
  7. FLT
  8. RHP

کدام مارک بلبرینگ از دیگر مارک ها با کیفیت تر است؟

همان طور که متوجه شده اید امروزه کشور های فراوانی با مارک های مختلفی قادر به تولید انواع بلبرینگ و رولبرینگ هستند و هرکدام از آنها با توجه به فاکتور های مختلفی همچون تکنولوژی در اختیار، نوع طراحی، مواد اولیه مورد استفاده و بسیاری دیگر از پارامتر های مد نظر اقدام به طراحی و در نهایت تولید بلبرینگ می کنند.

پس اولین قدم برای پیدا کردن بهترین مارک بلبرینگ این است که کشور تولید کننده بلبرینگ را مشخص کنیم و سپس در میان مارک های مطرح آن کشور بهترین گزینه را انتخاب کنیم.برای مثال اگر قصد خرید بلبرینگ چینی دارید و در میان محصولات چینی به دنبال بهترین مارک بلبرینگ هستید میتوانید از محصولات شرکت های برتر همچون KG و DYZV استفاده نمایید.

در جدول زیر سعی کرده ایم چند مارک مطرح تولید هر کشور را معرفی کنیم

  1. بهترین مارک بلبرینگ چینی کدامست؟
  2. بهترین مارک بلبرینگ ژاپنی چیست؟
  3. آشنایی با بهترین مارک بلبرینگ آلمانی
  4. معرفی بهترین مارک بلبرینگ آمریکایی

نکته طلایی برای انتخاب بهترین مارک بلبرینگ

مهمترین نکته ای که هنگام انتخاب و خرید بهترین مارک بلبرینگ باید به آن توجه کنید این است هر کارخانه و شرکت تولید کننده در طراحی و تولید نوع خاصی از بلبرینگ و رولبرینگ مهارت و توجه خاصی دارد.برای مثال شرکت آمریکایی TIMKEN به صورت تخصصی در زمینه طراحی و تولید رولبرینگ های مخروطی مهارت دارد و می توان گفت اگر قصد خرید رولبرینگ های مخروطی دارید و به دنبال بهترین مارک رولبرینگ مخروطی هستید قطعا بهترین گزینه استفاده از محصولات شرکت TIMKEN می باشد و یا اگر قصد خرید بلبرینگ های تماس زاویه دارید استفاده از محصولات شرکت های آلمانی همچون SKF و FAG قطعا بهترین گزینه برای شما است.

 

امین پارسائی

امین پارسائی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا