استانهاکسب و کار برتر

بهترین پارک آبی کیش کدام است؟

جزیره زیبای کیش در جنوب کشور مان ایران که به نگین خلیج ‌فارس مشهور است دارای انواع جاذبه ‌های طبیعی و توریستی زیادی است که در طی سال‌ های اخیر تعداد این جاذبه‌ های گردشگری افزایش پیدا کرده است. وجود این جاذبه ها دلیلی شده است که جزیره فوق العاده زیبا کیش یک مقصد عالی برای گردشگری و جذب توریست معرفی شود. تفریحات آبی در جزیره کیش از فعالیت‌های پرطرفدار در این جزیره است. اکنون چندین سال است که عضوی جدید به نام پارک آبی اوشن به تفریحات آبی این جزیره اضافه شده و توانسته در مدتی بسیار کم محبوبیتی عجیب بین گردشگران پیدا کند و این پارک یکی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری جزیره کیش محسوب می شود.

پیش از این اشاره کردیم که پارک آبی اوشن یا همان اقیانوس کیش به عنوان جدیدترین، هیجان‌ انگیز ترین و پرماجرا ترین تفریح آبی جزیره کیش شناخته شده است. که نمی‌توان به راحتی از بازدید و تفریح در آن دست کشید. ساخت پارک آبی اوشن کیش باعث شده که گردشگران زیادی به این جزیره سفر کنند. اگر قصد سفر به این جزیره پراز شور و هیجان دارید حتما را مطالعه کنید تا از بهترین مراکز خرید، جاذبه‌های گردشگری و همچنین رستوران‌های این جزیره مطلع شوید.

بهترین پارک آبی کیش کدام است؟

چرا بازدید از پارک آبی اوشن کیش پیشنهاد می شود؟

به دو دلیل:
اولین پارک موضوعی ایران است.
اولین پارک آبی روباز ایران برای بانوان است.

تاریخچه و معرفی پارک آبی اوشن کیش

بد نیست بدانید که پارک ابی اوشن کیش به ‌عنوان یکی از هیجان انگیزترین پارک‌ های آبی روباز ایران و خاورمیانه در این سال ها توانسته توجه اکثر مردم به خصوص توریست ها را به خود جلب کند؛ مساحتی بالغ‌ بر ۵.۵ هکتار را در برگرفته و روزانه ظرفیت پذیرش ۳۳۰۰ نفر را دارد. پارک آبی اوشن کیش در بهمن ‌ماه سال ۱۳۹۵ هم ‌زمان با دهه مبارک فجر با خرید به روزترین تجهیزات و امکانات بازی آبی از یکی از معتبرترین شرکت‌ها در این زمینه (شرکت کانادایی White Water West)، کار خود را به عنوان اولین تم پارک آبی روباز ایران آغاز کرد. سرسره‌های این مجموعه در سه بخش راید آرام- راید تند- و راید هولناک دسته بندی می‌شوند.

تم پارک آبی روباز اوشن کیش تنها یک پارک آبی معمولی نیست. در این پارک بازی‌هایی مانند اسکیپ روم نیز تعبیه شده‌اند تا علاقه‌مندان بتوانند در گروه‌های ۳ تا ۵ نفره به کشف معماها و گنجینه‌ها بپردازند. بعلاوه در این پارک فروشگاه‌هایی نیز وجود دارند تا بتوانید لوازم مورد نیاز از کرم ضد آفتاب تا حوله و لباس را تهیه کنید. رستوران‌های مجموعه نیز در اختیار مراجعه کنندگان قرار دارند تا پس از آن همه هیجان با کمی خوراک و نوشیدنی تجدید قوا کنند.

داستان تم پارک آبی اوشن کیش

جالب است بدانید که داستان تم پارک آبی اوشن کیش بر اساس ماجرای گروهی از دزدان دریایی که به رهبری کاپیتان سایان، برای دست یافتن به قرص خورشید و حکمرانی بر دریا به جزیره قلعه خورشید حمله می کنند و آن را به تصرف خود در می آورند بعد از این اتفاق سه برادر به نام های پولاد، ماهان و باشو که از ساکنان قلعه خورشید هستند تصمیم می گیرند با دزدان دریایی مبارزه کنند و جزیره قلعه خورشید را باز مجدد پس بگیرند چرا که متعلق به خود می دانند، طراحی و ساخته شده است.

ویژگی پارک آبی اقیانوس کیش

اولین و مهترین ویژگی پارک آبی اقیانوس کیش این می تواند باشد که پارک در منطقه پرواز ممنوع واقع شده و هیچ سازه و ساختمان بلندی در مجاورت پارک آبی اوشن قرار ندارد. پس گردشگران با خیالی راحت از اینکه امکان دید هوایی در این منطقه اصلا وجود ندارد. ویژگی مهم و عالی دیگر این است که بانوان هم می توانند به راحتی هم از تمام بخش های متنوع استفاده کنند جالب اینکه حمام آفتاب بگیرند و کلی لذت ببرند. برای سفر به کیش و تجربه این تفریحات هیجان انگیز کافی است را بخرید و در مدت زمان کم و راحت به کیش سفر کنید.

بخش های متنوع و رایدهای تم پارک آبی اوشن کیش

بخش راید های آرام: این راید ها و استخر ها برای فراهم سازی محیطی آرام و مفرح در کنار راید های پر هیجان طراحی شده اند که هر کدام در نوع خود منحصر به فردند که عبارتند از: استخر موج، راشین ریور (رودخانه ای ۵۵۰ متری حول مجموعه)، استخر دینگو (جکوزی پلکانی)، سرسره برکو (مخصوص کودکان)، چالاب (راید محبوب کودکان)، استخر آبان، جکوزی رابو، استخر آبتین نوجوانان هستند. در زیر بیشتر به این بخش ها خواهیم پرداخت.
راشین ریور درواقع رودخانه‌ای مصنوعی می‌باشد که دور پارک در جریان است و شما می‌توانید سوار بر تیوب همراه با جریان آی به تماشای پارک پرداخته و برای هیجان بعدی، نفسی چاق کنید. استخر دینگو به صورت یک جکوزی پلکانی طراحی شده و در اختیار مراجعه کنندگان قرار گرفته است. برکو سرسره مخصوص کودکان قرار دارد که طراحی این سرسره به گونه‌ای بوده که کودکان هیجان را حس کرده و والدین از امنیت آن آسوده خاطر می‌شوند.

به عبارتی برکو توانسته رضایت کودکان و والدین را به دست آورد. جکوزی رابو جکوزی مخصوص پارک آبی اوشن که است که در میان آن همه هیجان و شور و نشاط به مانند محل آرامش ایفای نقش می‌کند. آبان استخر مخصوص بزرگسالان است که با خیالی راحت می‌توانند به شنا کردن در آن بپردازند. چالاب رایدی است که می‌توانید همراه با کودک خود از آن لذت ببرید. از جذابیت‌های چالاب سطل بزرگی است که بر فراز آن قرار گرفته، این سطل پس از پر شدن بر سر کودکان خالی شده و نشاط عجیبی را به آن‌ها هدیه می‌دهد. آبتین استخری مخصوص نوجوانان است تا به راحتی در آن به شنا و آب تنی کردن بپردازند.

بخش رایدهای تند: ترکیبی از شیب، سرعت و ارتفاع که دارای قسمت هایی از جمله: موجاب، رالی راید، آناکوندا، دینگل، گرداب، دریاچه سونامی، مارپیچ هستند که در زیر به اختصار هر کدام از این بخش هارا شرح می‌دهیم. موجاب با بهره گیری از تکنولوژی، امکان موج سواری را برای شما ایجاد کرده است. رالی راید سرسره مسابقه‌ای است. در این سرسره با سر به سمت پایین حرکت خواهید کرد. کسی که اولین نفر برسد، برنده رالی راید خواهد بود. آناکوندا نام ماری عظیم است. نام بخشی از مجموعه تم پارک را به دلیل بزرگی و پر پیچ و خم بودنش آناکوندا نام گذاری کرده‌اند.

دینگل همانطور که از نامش پیداست برای لحظاتی شما را به مانند آونگ در رفت و آمد به حال خود رها خواهد کرد تا اینکه ناگهان به سمت و درون استخر پرتاب خواهید شد. گرداب مجموعه از یک کاسه بزرگ تشکیل شده که پس از چند بار دور زدن در آن به درون استخر سقوط خواهید کرد. دریاچه سونامی دریاچه‌ای مصنوعی است که با موج‌های خود حس ساحل و دریا را برای شما تداعی خواهد کرد.

بخش رایدهای هولناک: پیچالوب هیجان انگیزترین بخش پارک آبی اوشن است. در پیچالوب علاوه بر سقوط آزاد از مسیری پر پیچ و خم عبور خواهید کرد. بخش آدرنالین همانطور که از نامش پیداست ارتباط مستقیمی با آدرنالین شما خواهد داشت! در این بخش از ارتفاعی بلند سقوط آزاد و مستقیمی را به سمت استخر خواهید داشت.

فصل مناسب برای بازدید از پارک آبی اوشن کیش چه زمانی است؟

پارک آبی سرتاسر سال را پذیرای مهمانان است اما از آن جا که کیش در فصل تابستان فستیوال ها و جشنواره های فراوانی دارد شاید بهترین زمان برای بازدید از کیش و اوشن تابستان باشد. اما اگر به دنبال آب وهوایی خوب هستید اوایل دی تا اواخر فروردین مناسب ترین زمان برای شما هستند که با خرید بلیط هواپیما اوشن پارک کیش بروید.

دکمه بازگشت به بالا