استانهاکسب و کار برتر

بهترین کشتی تفریحی کیش از نظر مردم برای تولد کدام است

دریای زلال جنوب ایران در کنار دیگر جاذبه‌های هیجان انگیز کیش باعث می‌شود تا امکان مقاومت برای سفر به این جزیره شگفت انگیز نداشته باشیم! در این بین یکی از جاذبه‌های متفاوتی که در کیش وجود دارد، کشتی‌های تفریحی این جزیره است. این کشتی‌ها در انواع مختلفی وجود دارند و وقت گذراندن، صرف یک وعده غذایی و لذت بردن از منظره زیبای دریا انتخابی مناسب برای یکی از روزهای سفر به کیش است. اما بهترین کشتی تفریحی کیش کدام است؟

در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا به صورت کامل به سوالات بالا جواب داده و کشتی‌های تفریحی کیش را معرفی کنیم. اگر قصد سفر به کیش را دارید و به رزرو کشتی تفریحی کیش فکر می کنید این مقاله برای شماست.

بهترین کشتی تفریحی کیش از نظر مردم برای تولد کدام است

معرفی بهترین کشتی‌ های تفریحی کیش برای تولد

در کیش کشتی‌های تفریحی زیادی دارند که هر کدام شرایط متفاوتی دارند و هزینه استفاده از امکانات آن‌ها متغیر است. برای آنکه بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید، در ادامه معروف‌ترین کشتی‌های تفریحی کیش را معرفی می‌کنیم:

کشتی تفریحی امپراطور: کشتی امپراطور یکی از کشتی‌های جدیدی است که در جزیره وجود دارد. این کشتی کار خود را از سال 1398 شروع کرده و از محبوبیت خاصی بین گردشگران برخوردار است. کشتی امپراطور شبانه است و کار خود را در دو سانس متفاوت بین ساعت‌ یازده تا یک شب انجام می‌دهد. این کشتی سه طبقه عرشه نسبتا وسیعی دارد و با قدم زدن در فضای کشتی می‌توانید از نسیم خنک و طبیعت دل‌انگیز دریا در شب، لذت ببرید.

کشتی اوستا کیش: کشتی اوستا، یکی از بهترین کشتی‌های تفریحی کیش، دارای سه گواهی ایزو بین المللی است. عرشه کشتی اوستا هم وسعت نسبتا زیادی معادل 250 متر مربع دارد. روی عرشه کشتی رستورانی قرار دارد که غذاهای باکیفیت و لذیذی را ارائه می‌کند. همچنین در عرشه صندلی‌هایی قرار دارد که بتوانید غروب و شب‌های پرستاره کیش را با آرامش تماشا کنید. خدمات این کشتی از کیفیت مناسبی برخوردار است و زمانبدی مناسبی هم در جریان است. در نتیجه معمولا اغلب مسافران از کشتی اوستا رضایت مطلوبی دارند.

کشتی تفریحی نوید دریا: کشتی نوید دریا که ساخت کشور ژاپن است، سه طبقه دارد. وقتی بلیط این کشتی را تهیه می‌کنید، راهی سفری دو ساعته خواهید شد تا از امکانات مدرن و خدمات باکیفیت این کشتی استفاده کنید.
این کشتی هم امکانات مختلفی از جمله کافی شاپ روی عرشه، اتاق بازی برای کودکان، سالن موسیقی با به روزترین امکانات و طبقه فرست کلاس برخوردار است. نورافکن‌های جذاب این کشتی و عرشه دیدنی آن، نوید دریا را به یکی از انتخاب‌های مناسب گردشگران تبدیل کرده است.

قایق گوهر: یکی دیگر از انتخاب‌های پیش روی شما برای لذت بردن در عرشه و دل به دریا زدن در کیش، قایق گوهر است. قایق گوهر سانس‌های دو ساعته دارد و وعده‌های غذایی خود را مثل بسیاری از دیگر کشتی‌ها و قایق‌های تفریحی رایگان ارائه می‌کند. در کشتی تفریحی گوهر کیش هم معمولا برنامه‌های متنوع و جذابی مثل استندآپ کمدی، اجرای زنده موسیقی و مواردی از این دست در نظر گرفته می‌شود.

کشتی تفریحی آرتمیس: یکی از مناسب‌ترین رستوران‌های دریایی کیش در کشتی آرتمیس قرار دارد. این رستوران بزرگ ظرفیت 130 نفره دارد. عرشه کشتی آرتمیس به سبک دوران هخامنشی طراحی شده و فضای خاصی و جالبی دارد. سرتا سر این کشتی هم با شیشه پوشانده شده، در نتیجه زمانی که غذای خود را میل می‌کنید می‎توانید از منظره زیبای دریای خلیج فارس لذت ببرید و تجربه‌ای متفاوت و پر از آرامش داشته باشید.

کشتی تارا کیش: کشتی تارا یکی دیگر از کشتی‌های تفریحی لوکس در کیش است. این کشتی که نمای ظاهری و داخلی بسیار جذابی دارد، از محبوبیت زیادی در بین گردشگران برخوردار است. کشتی تارا هم مثل بسیاری از کشتی‌های تفریحی باکیفیت دیگر کیش، امکانات رفاهی مختلفی را ارائه می‌دهد و رستوران باکیفیتی هم دارد.

کشتی دنا کیش: کشتی دنا یکی از کشتی‌های نسبتا کوچکتر در کیش است. توجه داشته باشید که در جزیره کیش دو کشتی با نام دنا وجود دارد. یکی از کشتی‌ها مسافربری و دیگری تفریحی است. بنابراین دقت کنید که در هنگام خرید بلیط، دچار اشتباه نشوید. این کشتی چهار ستاره، سه طبقه مختلف دارد. در اتاق VIP کشتی دنا، هنرمندان مختلفی با پیانو به اجرای موسیقی زنده می‌پردازند. در کشتی دنا استفاده از کافی‌شاپ و تیم عکاسی رایگان است. همچنین سانس بلیط‌های این کشتی هم مثل اغلب کشتی‌های دیگر دو ساعته است. 

لحظات به یاد ماندنی با کشتی تفریحی نوید دریا

امروزه و در کشور ما جزیره زیبا کیش یکی از مناطق پرطرفدار و زیبا به شمار می آید. این جزیره به علت داشتن جاذبه های خاص، می تواند یک سفر به یاد ماندنی را برای گردشگران رقم بزند. یکی از تفریحات جالب و به یاد ماندنی به همراه استفاده از مناظر زیبای سواحل دریا در شب می تواند استفاده از کشتی تفریحی نوید دریا باشد.

کیش، نگین خلیج همیشه فارس: این جزیره زیبا که به نگین خلیج فارس نیز مشهور می باشد با داشتن ظرفیت های فراوان در بخش های مختلف می تواند فرصت مناسبی را برای خوش گذارنی و ثبت خاطرات خوش برای هر گردشگری ایجاد نماید. سواحل تماشایی با آب های نیلگون خلیج فارس از دیگر صحنه های ناب و آرامش بخش این جزیره زیبا می باشد. در این آب های شفاف و دیدنی می توان با انواع ورزش های آبی به اوج لذت و هیجان رسید. یکی دیگر از تفریحات جذاب آبی در جزیره کیش می توان به گردشگری با کشتی های تفریحی در آب های خلیج فارس می باشد.

کشتی های تفریحی: کشتی های تفریحی نوعی از کشتی های مسافری می باشند که برای سفرهای تفریحی دریایی استفاده می شوند. این کشتی ها انواع مختلفی دارد و در زمان های گوناگون نیز به گردشگران خدمات ارائه می کنند. از انواع مختلف کشتی های گردشگری می توان به کشتی های کف شیشه ای، کشتی های اکواریم و کشتی های تفریحی شبانه اشاره کرد. از بهترین کشتی های تفریحی در کیش کشتی تفریحی نوید دریا می باشد. این کشتی تفریحی زیبا و بزرگ دارای برنامه ها و امکاناتی می باشد که در ذیل آن ها را شرح می دهیم.

ساختار کشتی تفریحی نوید دریا: کشتی تفریحی نوید دریا از کشتی های بزرگ و لاکچری در جزیره کیش می باشد که ساخت کشور ژاپن است. این کشتی از لحاظ امکانات و تجهیزات بسیار به روز و مجهز می باشد. این کشتی بسیار زیبا و باشکوه در سه طبقه مجزا و با امکانات بسیار زیاد ساخته شده است.

امکانات کشتی تفریحی نوید دریا: کشتی تفریحی نوید دریا دارای نور افکن های بزرگ و قوی می باشد که به شما اجازه دیدن مناظر زیبای دریا در دل شب را می دهد. این کشتی دارای سالن های وی آی پی، سالن فرست کلاس و سالن موزیک می باشد که تمامی این سالن ها با امکانات فراوانشان در اختیار گردشگران و میهمانان می باشد. کشتی تفریحی نوید دریا دارای یک عرشه بسیار بزرگ و رویایی می باشد. میهمانان می توانند با قدم زدن بر روی عرشه این کشتی از هوای مطلوب و دلچسب جزیره کیش در شب لذت ببرند.

کشتی های تفریحی روزانه در جزیره کیشاین نوع از کشتی ها ظرفیت بالایی دارند و برای هر نفر یک بلیط لازم می باشد. این کشتی ها که سفر با آن ها می تواند بسیار جذاب باشد انواع مختلفی دارند. یکی از انواع این نوع کشتی ها، کشتی کف شیشه ای می باشد که گردشگران به راحتی می توانند در ارتفاع پایین تر از اب قرار بگیرند و از دیدن زیبایی های وصف ناپذیر داخل اب لذت ببرند. در این نوع از کشتی ها برنامه های شاد و مفرحی برگزار می شود. یکی از این برنامه های شاد و مفرح اجرای جنگ های شاد به همراه موسیقی می باشد. جنگ هایی که توسط هنرمندان حرفه ای و باسابقه تدارک و اجرا می شوند.

کشتی های تفریحی شبانه در جزیره کیشاز دیگر انواع کشتی های تفریحی در جزیره کیش، کشتی های گشت شبانه می باشند که برنامه های بی نظیر و مفرحی برای گردشگران دارند. از جمله این کشتی های شبانه، کشتی نوید دریا می باشد. این نوع کشتی ها معمولاً در دو سانس و در ساعت های ۲۱ تا 2 شب در خدمت گردشگران می باشند. دیدن دریا در دل شب و گشت و گذار در آن با این نوع کشتی ها بسیار هیجان انگیز می باشد. کشتی های گشت شبانه نیز دارای برنامه های خاص و ویژه ای برای گردشگران و مسافران جزیره کیش می باشند. از جمله این مراسم برگزاری برنامه های کمدی و جنگ های شاد می باشد. این جنگ های شاد در سالن های مخصوص این کشتی ها برای گردشگران برگزار می شود.

معرفی کشتی‌های آکواریومی کف شیشه‌ای کیش: یکی از ویژگی‌های جادویی دریای جنوب، زلال بودن منحصر به فرد آن است. به طوری که اگر قایق یا کشتی شما کف شیشه‌ای داشته باشد، می‌توانید ماهی‌ها، گیاهان و زیبایی‌های درون دریا را تماشا کنید. خبر خوب این است که چنین کشتی‌هایی در کیش وجود دارند! شما می‌توانید زیر پای خود، به تماشای آکواریومی طبیعی و منحصر به فرد بنشینید. در ادامه با کشتی‌های آکواریومی و کف شیشه‌ای کیش بیشتر آشنا می‌شویم:

کشتی آکواریومی طوطیا: کشتی طوطیا یکی از کشتی‌های کف شیشه‌ای است که با خریدن بلیطش می‌توانید دو نشان را با یک تیر بزنید! چراکه این کشتی‌ هم مثل سایر کشتی‌ها خدمات متنوعی دارد که می‌توانید از وقت گذراندن در آن لذت ببرید. اما علاوه بر این خدمات، تفاوت این کشتی با سایر کشتی‌ها در این است که دنیای درون آب‌های خلیج فارس زیر پای شماست و می‌توانید دقایقی را برای کشف و لذت بردن از منظره‌ای منحصر به فرد صرف کنید.

کشتی آکواریومی ستاره دریایی: کشتی آکواریومی ستاره دریایی یکی دیگر از کشتی‌های کف شیشه‌ای کیش است. این کشتی منظره زیبای درون دریای خلیج فارس را از عمق دو و نیم متری به خوبی نمایان می‌کند. ستاره دریایی در طول روز چندین سانس مختلف دارد که در یک ساعت برنامه‌های مختلفی را برای گردشگران تدارک می‌بینند. با این وجود سانس‌های شبانه این کشتی هم دو ساعته است و معمولا از ساعت نه شب کار خود را آغاز می‌کنند. این کشتی هم امکانات رفاهی معمول را مثل بقیه کشتی‌های تفریحی دارد.

قایق‌های بادبانی کیش: یکی از تفریحات متفاوت دیگری که می‌توانید در جزیره کیش داشته باشید، سوار شدن قایق‌های بادبانی است. این تفریح نسبتا لاکچری، تجربه‌ای هیجان انگیز برای شما خواهد بود! قایق‌های بادبانی در سانس‌های نیم ساعته اجاره دادن می‌شوند و مخصوص افراد بالای هجده سال هستند. همانطور که اشاره شد این تفریح هزینه نسبتا بالایی دارد، اما قطعا به یکبار تجربه کردنش می‌ارزد!

شباهت‌ها و تفاوت‌های کشتی‌های تفریحی کیش

کشتی‌های تفریحی از لحاظ تفریحاتی که برای گردشگران در نظر گرفته‌اند، شباهت‌های زیادی دارند. برنامه‌های اکثر کشتی‌ها شامل استند آپ کمدی، اجرای موسیقی زنده و مواردی از این دست می‌شود. علاوه بر آن سانس اکثر کشتی‌ها دو ساعته است.

تفاوت کشتی‌های مختلف که باعث اختلاف قیمت بلیطشان می‌شود، در میزان امکانات کشتی، کیفیت غذا، وسعت عرشه و ویژگی‌های این چنینی است. طبیعتا هرچه کشتی لوکس‌تر و جدیدتر باشد، امکانات باکیفیت‌تری ارائه می‌کند و می‌تواند لحظات مهیج‌تری را برای شما رقم بزند. در آخر همانطور که در این مقاله بررسی کردیم، این اختلاف قیمت در بسیاری از موارد چندان چمشگیر نیست.

بهترین کشتی تفریحی کیش برای تولد کدام است؟

واقعیت این است که این سوال، جواب واحد و مشخصی ندارد! بهتر است این سوال را به صورت دیگری از خود بپرسید. اینکه «مناسب‌ترین کشتی تفریحی کیش برای من کدام است؟» عاشق شب‌های دریا هستید؟ از نوشیدن یک لیوان قهوه در غروب آفتاب لذت می‌برید؟ یک آکواریوم بزرگ به وسعت خلیج فارس را زیر پایتان می‌خواهید؟ لوکس بودن کشتی برایتان مهم است؟ با پرسیدن چنین سوال‌هایی از خود و با توجه به اطلاعاتی که در این مقاله بررسی شد، می‌توانید مناسب‌ترین کشتی تفریحی را برای یک تفریح لذت بخش چند ساعته انتخاب کنید. امیدواریم که از سفر خود به جزیره کیش لذت ببرید.

 

دکمه بازگشت به بالا