جامعه

بهره‌برداری از بخش نورولب بای پلین بیمارستان قائم(عج) مشهد

بهره‌برداری از بخش نورولب بای پلین بیمارستان قائم(عج) مشهد

آپارات نیوز/ خراسان رضوی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بخش دشت خلیج نورلوب بیمارستان قائم (عج) از مراکز زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد راه اندازی شد.

دپارتمان Biplane Neurolab (Cerebral Angio Biplane) اولین بخش در کشور است که با هدف انجام کلیه اعمال مربوط به مغز و نخاع و همچنین ارائه خدمات به بیماران سکته مغزی و پیشگیری از عوارض آنها در برابر هزینه های بیشتر فعالیت می کند. بیش از 350 میلیارد ریال. رسیده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه بهره برداری از این دستگاه در جمع خبرنگاران گفت: سطح خدمات پزشکی در خراسان رضوی بسیار خوب است و دانشگاه علوم پزشکی پیشرفته مشهد از تمامی خدمات پزشکی به نحو احسن برخوردار است. منطقه شرق کشور از جمله مناطقی است که رضایتمندی بالایی از خدمات بهداشتی و درمانی دارد.

بهرام عین اللهی خاطرنشان کرد: دیروز و امروز مرکز ناباروری نوید را در بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر افتتاح کردیم و دستگاه آنژیوگرافی مغزی را در بیمارستان قائم (عج) مشهد راه اندازی کردیم و نشان دهنده توجه همزمان به مسائل زایمان و زایمان است. درمان موثر بیماران

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه خراسان رضوی به دلیل حضور میلیونی زائران امام رضا(ع) بیماران زیادی دارد، گفت: یک سال است که همه این خدمات به خوبی و بهینه ارائه می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، عین اللهی افزود: دستگاه جدید دارای امکانات پیشرفته ای است و باید بگوییم که ویزیت بیماران سکته مغزی در 3 ساعت اول برای درمان موفقیت آمیز بسیار مهم است و علاوه بر آن به بیماران انتخابی کمک می کند. برای تشخیص درمان صحیح و به موقع داشته باشید.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه آنژیوگرافی مغزی برای اولین بار در کشور راه اندازی شده و ارز ترجیحی برای این دستگاه پیشرفته در نظر گرفته ایم، گفت: این ارز در حوزه پزشکی حذف شده است زیرا بیمه در قالب طرح دارو پوشش دارویی را پوشش می دهد. هزینه دارد، اما در این دستگاه امکان پوشش داده نمی شود و از ارز ترجیحی استفاده می شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در نظر داریم دستگاه مشابهی را در سایر نقاط کشور نیز فعال کنیم تا بتوان خدمات آنژیوگرافی مغز مانند مشهد را در اقصی نقاط کشور ارائه کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا