به بازیکنان گفتم سرشان را بالا بگیرند چون زحمتشان را کشیده‌اند

به بازیکنان گفتم سرشان را بالا بگیرند چون زحمتشان را کشیده‌اند

مهدی مهدی‌پور در گفت و گو با خبرنگار آپارات نیوز، پس از برتری استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان، در خصوص حسرت امتیاز از دست رفته مقابل نساجی که منجر به از دست دادن صدر جدول شد اظهار داشت: به هر حال فوتبال همین است، بازیکنان ما تا اینجای فصل زحمت‌شان را کشیده‌اند. در فصل‌های گذشته با این تعداد امتیازی که ما کسب کردیم همه‌ی تیم‌ها قهرمان می‌شدند ولی امسال شرایط لیگ متفاوت است. به بازیکنان هم گفتم سرشان را بالا بگیرند چون زحمتشان را کشیده‌اند. قطعا ۳ امتیاز هفته آخر را هم می‌گیریم و امیدواریم که اتفاقات جوری رقم بخورد که همگی خوشحال باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مس رفسنجان می‌تواند در ورزشگاه آزادی از پرسپولیس امتیاز بگیرد به خبرنگار آپارات نیوز گفت: آقا محرم مربی فوق‌العاده توانمندی است و تیم خیلی خوبی دارند. آنها در ورزشگاه آزادی و در همان بازی که من مصدوم شدم با ما مساوی کردند. من خیلی امیدوارم هفته آخر اتفاقاتی بیفتد که ما با وجود مشکلاتی که داشتیم از جمله مشکلات داوری و… به آنچه استحقاقش را داشتیم برسیم.

هافبک استقلال در خصوص ناراحتی بازیکنان این تیم و اینکه چقدر تحت تاثیر نتیجه بازی پرسپولیس و شمس آذر بودند، عنوان کرد: به هر حال وقتی شما بیست و شش هفته صدر جدول باشید و در یک بازی صدر را از دست بدهید، تاثیرات ناراحتی آن را در تیم خواهید دید ولی وظیفه‌ای که الان همه بازیکنانمان دارند این است که هفته آخر همه تلاششان را کنند که ۳ امتیاز را بگیرند و دیگر هر چه خواست خدا باشد اتفاق می‌ افتد.

مهدی‌پور در واکنش به برگزاری دیدار هفته آخر استقلال مقابل پیکان در ورزشگاه دستگردی به خبرنگاران گفت: بعید می‌دانم بازی در دستگردی انجام شود! در صورتی که تیم‌مان قهرمان شود باید بدون هوادار جام را بالا ببریم! نمی‌دانم قرار است چه تصمیمی بگیرند ولی امیدوارم اتفاقی رقم بخورد که به نفع استقلال باشد.

وی در پایان در خصوص شرایط مصدومیتش گفت: ۵،۶ هفته از فصل آینده که بگذرد شرایط بازی خواهم داشت.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا