بین الملل

بیانیه تند پارلمان عربی علیه اسرائیل

پارلمان عربی در بیانیه‌ای شدیداللحن تجاوزات مستمر رژیم اشغالگر علیه مردم فلسطین و سکوت بین‌المللی در قبال این جنایات را محکوم و بر لزوم توقف تجاوزات صهیونیست‌ها و حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین تاکید کرد.

بیانیه تند پارلمان عربی علیه اسرائیل
آفتاب‌‌نیوز :

پارلمان عربی با صدور بیانیه تندی تجاوزات رژیم اشغالگر علیه مردم فلسطین در منطقه جنین واقع در کرانه باختری و نیز فلسطینیان ساکن نوار غزه که منجر به شهادت ۶ فلسطینی و زخمی شدن ده‌ها نفر گشته است را به شدت محکوم و تاکید کرد که تجاوزات مستمر رژیم اشغالگر علیه شهر‌های فلسطینی، در چارچوب تروریسم برنامه‌ریزی شده بوده و منجر به تشدید تنش‌ها در منطقه می‌شود.

پارلمان عربی تاکید کرد، رژیم اشغالگر و افراطی اسرائیل مسئولیت کامل تجاوزات و جنایت‌های ارتش این رژیم علیه ملت فلسطین را بر عهده دارد؛ تجاوزاتی که منطقه را به سمت خشونت و تنش‌هایی سوق می‌دهد که هیچ‌کس نمی‌تواند عواقب آن را تحمل کند.

در این بیانیه آمده است، تداوم عملیات‌های کشتار مردم فلسطین توسط نظامیان رژیم اشغالگرو حمله به شهر‌ها و روستا‌های فلسطینی و آنچه که در جنین و نوار غزه اتفاق می‌افتد و بمباران این مناطق به دست صهیونیست‌ها، منجر به انفجار اوضاع و عدم ثبات در منطقه و کل جهان خواهد شد.

پارلمان عربی همچنین سکوت بین‌المللی در قبال اتفاقات فلسطین را محکوم و تاکید کرد که این سکوت، مقامات رژیم اشغالگر را برای ارتکاب به جنایات بیشتر علیه ملت فلسطین گستاخ‌تر می‌کند. ما از جامعه بین‌المللی و شورای امنیت و سازمان‌های حقوق بشری می‌خواهیم تا این سکوت خود را بشکنند و برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی و جنایت‌هایی که روزانه علیه فلسطینیان و املاک و شهر‌های آن‌ها اعمال می‌شود اقدام و عاملان این جنایات را محاکمه کنند. ما همچنین خواستار حمایت بین‌المللی از ملت بی‌دفاع فلسطین هستیم.

کارگروه خبری مطالب بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای اقتصادی جهانی. با توجه به دانش در زمینه اقتصاد جهانی، به شما اخبار مهم و تحلیل‌هایی را درباره تغییرات اقتصادی جهانی ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی منحصر به فرد، به شما نکات کلیدی اقتصادی را بیان می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا