تاثیر کارت ویزیت مشاور املاک در جذب مخاطب و فروش

کارت ویزیت ساده ترین ابزاری است که نام و برند شما را به مخاطب و مشتری معرفی می کند و تاثیر بسزایی در تبلیغ و معرفی یک کسب و کار دارد. امروزه نیز با گذشت زمان و ظهور تکنولوژی های جدید و ابزار های بازاریابی نوین هنوز هم کارت ویزیت ها مورد استفاده بسیاری از کسب و کار ها قرار می گیرد. بطور مثال مشاوران املاک و افرادی که در زمینه فروش ملک و زمین فعالیت دارند، برای معرفی شرکت و کسب و کارشان از شیوه های مختلف تبلیغاتی استفاده می نمایند. شکبه های اجتماعی مختلف و مرسوم، چاپ و پخش تراکت، بنر ها و بیلبورد های تبلیغاتی و کارت ویزیت مشاور املاک از جمله این شیوه ها برای برقراری ارتباط و معرفی کسب و کار می باشد. کارت ویزیت مشاور املاک یکی از کم هزینه ترین شیوه هاست که مورد استفاده مشاوران املاک قرار میگیرد چرا که به آسانی اطلاعات برقراری ارتباط به مشتری و مخاطب می رساند.

تاثیر کارت ویزیت مشاور املاک در جذب مخاطب و فروش

طراحی کارت ویزیت لایه باز در مقایسه با کارت ویزیت هایی که به روش اختصاصی و سفارشی طراحی می شوند هزینه کمتری دارند.

برای سفارش آنلاین طراحی گرافیکی کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین طراحی گرافیکی ثبت نمائید تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

کارت ویزیت لایه باز هم برای طراحان و هم برای صاحبان کسب و کار های مختلف بسیار مناسب است. اگر به عنوان یک طراح حرفه ای در این حوزه فعالیت دارید، به کارت ویزیت های لایه باز به چشم یک ابزار کار نگاه کنید که سرعت شما را در طراحی بالا می برد. همچنین اگر صاحب کسب و کاری تازه تأسیس هستید با استفاده از کارت ویزیت های لایه باز می توانید با هزینه ای بسیار کم به یک ابزار تبلیغاتی در  دست یابید. در کارت ویزیت های لایه باز نیاز به طراحی بنیادی از پایه نیست. چه به عنوان صاحب یک کسب و کار کوچک، چه به عنوان یک طراح می توانید با این روش در کوتاه ترین زمان ممکن یک کارت ویزیت مناسب را طراحی کنید. 

دلیل اینکه بر کسی پوشیده نیست. کارت ویزیت ساده ترین و ارزان ترین ابزار تبلیغاتی برای معرفی یک برند یا کسب و کار است. همچنین یک رزومه مفید و مختصر از زمینه فعالیت شما است که در یک فرصت مناسب در اختیار مخاطب قرار می گیرد. این روزها طراحی کارت ویزیت در شرکت های بازاریابی بسیاری به صورت فریلنسری انجام می شود. انجام ، طراحی وب، طراحی لوگو و غیره نیز از دیگر فعالیت های این شرکت ها هستند. 

منظور از کارت ویزیت لایه باز چیست؟

کارت ویزیت لایه باز ، کارت ویزیتی است که با طرح های آماده در اختیار طراح قرار می گیرد. در طراحی کارت ویزیت به این روش زمان کمتری صرف می شود. به همین دلیل هزینه طراحی آن کمتر از هزینه برای مشاغل مختلف است. طرح های لایه باز طرح هایی هستند که با فرمت ذخیره شده و 100 درصد قابلیت ویرایش در نرم افزار فتوشاپ را دارند. تمامی المان های موجود در این فایل ها قابل تغییر هستند. بنابراین طراحان کارت ویزیت می توانند بنا به سلیقه و نیاز کسب و کار خود فایل مورد نظر را ویرایش کنند.

کارت ویزیت لایه باز ، ارزان ترین کارت ویزیتی است که می توان طراحی کرد. در باقی موارد، هزینه بالاتری برای طراحی اختصاصی کارت ویزیت کسب و کار های مختلف گرفته می شود. بنابراین اگر به عنوان یک کارفرما بودجه محدودی برای طراحی کارت ویزیت دارید، می توانید از این روش استفاده نمایید. با انتخاب این روش، قطعاً سرعت انجام طراحی کارت ویزیت سفارشی شما نیز افزایش خواهد یافت. 

تاثیر کارت ویزیت مشاور املاک در جذب مخاطب و فروش

مزیت های کارت ویزیت لایه باز

کارت ویزیت لایه باز در مقایسه با روش طراحی اختصاصی کارت ویزیت مزیت های ویژه ای دارد. به همین دلیل بسیاری از طراحان و کاربران تمایل به استفاده از این طرح ها دارند. از جمله مزیت های این روش طراحی می توان به موارد زیر اشاره نمود: 

  •  طرح های لایه باز قیمت بسیار مناسبی دارند. به همین دلیل های لایه باز به مراتب کمتر از روش طراحی اختصاصی است. در نتیجه کارفرمایانی که بودجه محدودی دارند معمولاً این روش را انتخاب می کنند. 
  •  میزان پیچیدگی در طراحی کارت ویزیت لایه باز بسیار کم است. به همین دلیل سرعت طراحی در این روش بسیار بالا می رود. طراحی کارت ویزیت در روش اختصاصی از صفر و پایه صورت می گیرد. بنابراین طراحی تخصصی کارت ویزیت برای مشاغل مختلف نیازمند صرف وقت زیادی است. 
  • کارت ویزیت لایه باز به صورت فایل PSD ذخیره می شود. در نتیجه در نرم افزار فتوشاپ باز شده و 100 درصد قابلیت ویرایش دارد. 
  • تمامی المان ها و جزئیات کارت ویزیت لایه باز را می توان متناسب با کسب و کار مورد نظر تغییر داد. طراحی پایه و کلیت کار آماده بوده و جزئیات به سرعت تغییر داده می شوند. 
  • در میان طرح های لایه باز، طرح هایی کاملاً حرفه ای، ارزان قیمت، دارای پشتیبانی 24 ساعته و دسترسی آسان وجود دارد که ارزش خرید دارند. 

قیمت کارت ویزیت لایه باز

به عوامل مختلفی بستگی دارد و متغیر است. قیمت طراحی کارت ویزیت لایه باز که با استفاده از طرح های پیش آماده صورت می گیرد در مقایسه با طراحی سفارشی بسیار کمتر است. تک رو یا دو رو بودن کارت ویزیت نیز بر هزینه طراحی آن تأثیر می گذارد. همچنین ابعاد کارت ویزیت، قیمت نهایی آن را تغییر می دهد. از دیگر مواردی که بر هزینه طراحی کارت ویزیت تأثیر می گذارند می توان به موعد تحویل پروژه و نوع برش کارت ویزیت اشاره کرد. طراحی کارت ویزیت به صورت برش های خاص هزینه بالاتری دارد. تعرفه طراحی کارت ویزیت هر ساله توسط صنف مربوطه تعیین می شود. امروزه طرح های لایه باز کارت ویزیت در قالب پکیج های ارزان قیمت در اختیار مشتریان قرار می گیرند. 

چگونه کارت قبلی خود را ویرایش کنیم؟

مهم ترین مزیت کارت ویزیت لایه باز ، قابل ویرایش بودن آن است. بنابراین برای ویرایش کارت قبلی خود تنها کافی است فایل مورد نظر را در نرم افزار فتوشاپ باز کنید. اطلاعات روی کارت از جمله شماره تماس، آیکن لوکیشن ها، تصاویر، رنگ آن ها و کلیه المان ها قابل تغییر هستند. اگر لایه ای از کارت نیاز به حذف شدن داشت، به راحتی می توانید آن بخش را خاموش و حذف کنید. پس از اعمال تغییرات لازم، کارت ویرایش شده آماده چاپ خواهد بود. 

نمونه طراحی کارت ویزیت شیک و متفاوت

تا به اینجا به این پرسش پاسخ داده شد که و کارت ویزیت های لایه باز چه تفاوتی با کارت ویزیت های سفارشی دارند. طراحی کارت ویزیت لایه باز از نظر کیفی هیچ تفاوتی با کارت ویزیت های سفارشی ندارد. البته طراح باید از تجربه و تخصص کافی برخوردار باشد و از این فایل ها به عنوان یک ابزار کار برای سرعت بخشیدن به روند طراحی خود استفاده نماید. اگر خلاقیت طراح، چاشنی کارت ویزیت های لایه باز شود، نمونه نهایی بسیار شیک و متفاوت خواهد بود. در ادامه چند لایه باز را مشاهده می کنید. 

سفارش کارت ویزیت لایه باز

کارت ویزیت لایه باز را می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری سفارش دهید. امروزه شرکت های بازاریابی بسیاری را به صورت آنلاین به مشتریان ارائه می دهند. شرکت های کوچک طراحی کارت ویزیت در صورت افزایش حجم سفارشات خود می توانند برون سپاری کنند و انجام سفارش های خود را به این هلدینگ های بزرگ بسپارند. شرکت بازاریابی اینترنتی رایا مارکتینگ مجموعه ای بزرگ متشکل از طراحان، نویسندگان، متخصصان سئو و غیره است. این مجموعه خدماتی چون طراحی لوگو، طراحی کارت ویزیت، طراحی پوستر، و غیره را در دپارتمان طراحی گرافیکی خود به مشتریان ارائه می دهد. از دیگر خدمات این دپارتمان می توان به طراحی کارت ویزیت لایه باز با کمترین قیمت و با تحویل فوری اشاره کرد. 

کلام پایانی

همان طور که اشاره شد طراحی کارت ویزیت لایه باز به زمان کمتری نیاز دارد. در این روش هر سه معیار کیفیت، سرعت و قیمت توسط طراحان مجرب و متخصص مورد توجه قرار می گیرند. اگر قصد ثبت سفارش کارت ویزیت سفارشی یا لایه باز در شرکت رایا مارکتینگ را دارید، به بخش مشاوره مراجعه کنید. در این بخش می توانید از مشاوره رایگان قبل از ثبت سفارش برای رفع هر گونه پرسش احتمالی بهره مند شوید. برای اطلاع از دیگر خدمات مجموعه و اطلاع از هزینه طراحی کارت ویزیت با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید. پس از ثبت سفارش، کارت ویزیت شما در سریع ترین زمان ممکن و با نازل ترین قیمت طراحی خواهد شد. 

برای سفارش آنلاین طراحی گرافیکی کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین طراحی گرافیکی ثبت نمائید تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

3.5

دکمه بازگشت به بالا