عمومی

تجلیل از آیت الله شهید سلیمانی تقدیر از اسلام سیاسی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

تجلیل از آیت الله شهید سلیمانی تقدیر از اسلام سیاسی است - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی شامگاه شنبه در نشست اعضای ستاد برگزاری مراسم اولین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید اظهار کرد: حضرت آیت الله سلیمانی دارای ویژگی‌هایی همچون فضل، علم، سخنرانی‌ها و منبرهای بسیار خوب، روضه‌خوانی‌های دلنشین و خوش‌لحن، نگاه تقریبی، وحدتی، تألیفی، سعه صدر و قدرت و توانمندی گوناگون بودند که قابل تمجید است.

آیت الله محمدی لائینی افزود: جایگاه حقوقی ایشان علاوه بر امامت جمعه بابلسر و هم نمایندگی مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان و کاشان بوده است و هم مسئولیت فرهنگی و رهبری در دانشگاه‌های مازندران آن روز بوده است که مجموعه اینها در یک فردو چنین انسان‌هایی بسیار مغتنم است.

نماینده ولی فقیه در مازندران اضافه کرد: فقاهت، تلاش و جهاد، خطابه زیبا، بعد اجتماعی آن چنانی، مسئولیت‌های سنگین و ویژگی‌های دیگر آیت الله سلیمانی باعث شد که شیاطین سعی کنند اینگونه افراد را از ما بگیرند، البته امثال خودشان در جایگاه رفیع و بهترین عاقبت و حالت هستند.

امام جمعه ساری تجلیل از چنین انسان‌هایی تجلیل از همه ویژگی‌های خوب و تجلیل از ایثار، شهادت، اسلام ناب سیاسی است، عنوان کرد: منظور اسلامی است که در مقابل اسلام غیرسیاسی قرار دارد زیرا استکبار جهانی دنبال ترویج اسلام غیرسیاسی است.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: ما هم وظیفه داریم بابت این تجلیل از شما تشکر کرده و هم در مراسم حضور پیدا کنیم.

دکمه بازگشت به بالا