جامعه

ترافیک نیمه‌سنگین در هراز و آزادراه کرج – تهران

ترافیک نیمه‌سنگین در هراز و آزادراه کرج - تهران

مدیر مرکز کنترل و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در بزرگراه کرج – تهران خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در مصاحبه با آپارات نیوز ، وی در خصوص وضعیت ترافیک در جاده های کشور اظهار داشت: دیروز شاهد ترافیک زیادی در بسیاری از محورهای کشور از جمله محورهای شمالی و محورهای اطراف کلانشهرها بودیم اما از صبح امروز ترافیک در بیشتر این محورها دوباره عادی شد. “

وی ادامه داد: طبق آخرین گزارش های دریافت شده از مراکز کنترل ترافیک در سراسر کشور ، تردد در هر دو مسیر محور هراز در تونل شماره یک و صاف است. وضعیت مشابهی در بزرگراه قزوین-کرج بین پایانه شهید کلانتری و پل فردیس گزارش شده است.

مدیر مرکز کنترل و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد:: ترافیک سنگین در اتوبان کرج – تهران در مجاورت پل فردیس و گرممداره گزارش شده است و در سایر نقاط کشور ارتباط ترافیکی خاصی وجود ندارد. نه

در مورد وضعیت هوا در جاده های کشور ، کلن رحمانی اظهار داشت: گزارش ها حاکی از هوای آرام در همه جاده های کشور است اما به دلیل هوای گرم و روز طولانی ، به همه رانندگان توصیه می کنیم از رانندگی در مسافت طولانی خودداری کنند و با Neem استراحت کنند.

وی شماره تلفن 88255555 را اعلام کرد و از رانندگان و مسافران خواست که با این شماره تماس بگیرند تا از آخرین شرایط آب و هوایی و رفت و آمد و همچنین کمک به حوادث احتمالی مطلع شوند.

انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا