بین الملل

ترک جلسه مجمع بین‌المجالس در مادرید از سوی ایران در اعتراض به جنایات صهیونیست‌ها

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین آپارات نیوز، هیأت ایرانی پس از «اجلاس اتحادیه بین المجالس» در شهر «مادرید» اسپانیا در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی در حین سخنرانی مجلس نمایندگان را ترک کرد. نماینده این رژیم

روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» شامگاه یکشنبه به وقت تهران گزارش داد که هیئت ایرانی حاضر در نشست اتحادیه بین المجالس در مادرید روز یکشنبه در اعتراض به سخنرانی «آوی دیختار» سالن اجتماعات را ترک کرد.

دیختر رئیس هیئت رژیم اسرائیل در این مجمع است که به میزبانی پارلمان اسپانیا در مادرید برگزار می شود.

هیات پارلمانی ایران به ریاست علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برای شرکت در صد و سی و چهارمین اجلاس اتحادیه بین المجالس بین الملل به اسپانیا سفر کرد. مرتضی آقاتهرانی، رحیم زارع و احمد نادری شما را در این سفر همراهی می کنند.

ترک جلسه مجمع بین‌المجالس در مادرید از سوی ایران در اعتراض به جنایات صهیونیست‌ها

احمد نادری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به مناسبت نطق هیئت ایرانی در مجمع پارلمانی آسیا، ضمن تاکید بر نقض حقوق اساسی فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: این تنها نکته کوچکی است. بخشی از مشکلات بشردوستانه “در این کشور اشغال شده است.”

گفتنی است، مجلس جمهوری اسلامی ایران در این مجلس ضمن تقدیر از پارلمان اندونزی برای ارائه پیش نویس قطعنامه «حمایت پارلمانی جهانی از وضعیت انسانی فلسطینیان»، حمایت همه جانبه خود از این پیش نویس قطعنامه را تشریح کرد. .

همچنین تاکید شد که مجلس جمهوری اسلامی ایران معتقد است با توجه به ناتوانی دولت‌ها در مقابله با رژیم صهیونیستی، یک بحران انسانی که ریشه در تاریخ معاصر دارد، وظیفه مجالس به‌عنوان آینه‌ای تمام عیار است. . مردم خود را برای کمک به اقدام برای حل مشکلات مردم رنج دیده فلسطین و استفاده بهینه از فرصت ها، توانمندی ها و منابعی که در این زمینه در اختیار دارند.

انتهای پیام/.



برای جلد پیشنهاد دهید

دکمه بازگشت به بالا